۱۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۵۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

آمارمراجعه به بیمارستان‌های خوزستان بالاست/ همه بیماران تخت دارند

آمارمراجعه به بیمارستان‌های خوزستان بالاست/ همه بیماران تخت دارند

اهواز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تأکید بر اینکه بار مراجعه به بیمارستان‌های استان بالاست، گفت: تخت برای بیماران وجود دارد و شرایط در حوزه درمان تحت کنترل است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد ابول نژادیان پیش از ظهر امروز جمعه در گفتگوی رسانه‌ای اظهار کرد: همچنان بار مراجعه به بیمارستان‌های استان بالاست اما با وجود تعداد زیاد بیماران در بخش‌های عادی و ویژه، همچنان تخت برای بیماران وجود دارد و شرایط در حوزه درمان تحت کنترل است و کنترل از دست ما خارج نشده است.

وی افزود: در سه روز گذشته، چهار دستگاه بزرگ اکسیژن ساز وارد بیمارستان‌های اهواز شد و ظرفیت اکسیژنی بیمارستان‌ها افزایش یافته است؛ بنابراین شرایط ایجاد تخت جدید فراهم شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: در حوزه بهداشت نیز در تلاش برای بیماریابی بیشتر در استان خوزستان هستیم به گونه‌ای که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۳۰ هزار تست یعنی روزانه ۱۵ هزار تست در خوزستان انجام شد که رکوردی در کشور است.

ابول نژادیان گفت: اکنون همه بیماران تخت دارند و هیچ بیماری پشت در بیمارستان نمانده است اما اگر می‌خواهیم این وضعیت کنترل و به همه بیماران، خدمات درمانی ارائه شود باید پروتکل‌های بهداشتی خوب رعایت و از تردد پرهیز شود؛ لذا از مردم خواهش می‌شود تا حد امکان از تردد خودداری کنند و رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند.

کد خبر 5162125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha