۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۴۰

وزیر آموزش و پرورش:

یک پنجم جمعیت کشور در بستر شبکه «شاد» حضور و فعالیت دارند

 یک پنجم جمعیت کشور در بستر شبکه «شاد» حضور و فعالیت دارند

تبریز- وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود ۱۶ میلیون نفر که یک پنجم جمعیت کشور را شامل می‌شود در بستر شبکه «شاد» حضور و فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در سفری یک روزه به تبریز وارد فرودگاه بین المللی شهید مدنی شد و به دیدار امام جمعه تبریز رفت.

وزیر آموزش و پرورش در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: با توسعه شبکه شاد اکنون ۱۶ میلیون معلم و دانش آموز که در واقع حدود یک پنجم جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند در یک شبکه شاد هستند.

حاجی میرزایی ادامه داد: این در حالی است که در اوایل دوران شیوع کرونا فقط ۳۰ درصد معلمان با فضای مجازی آشنا بودند و ۷۰ درصد معلمان با بستر فضای مجازی آشنا نبودند ولی اکنون آنها می‌توانند محتوا تولید کنند و آن را در اختیار دانش آموزان و خانواده‌ها قرار دهند.

وی با اشاره به عدالت آموزشی در کشور افزود: با توسعه شبکه شاد و تولید محتواهای خوب آموزشی برخورداری از عدالت آموزشی در کشور ایجاد شده است و محتواها در دسترس دانش آموزان قرار می‌گیرد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: شبکه «شاد» بستر سالمی در فضای مجازی است که در دوران کرونایی باعث تعطیل نشدن آموزش شد و همچنین بعداز آن نیز ارتباطات شبکه ای نظام آموزش و پرورش کشور تقویت شد.

حاجی میرزایی افزود: البته برخی انتقادها نیز می‌شود که پای دانش آموزان به فضای اینترنت باز شده ولی باید توجه کرد که ما چاره‌ای جز این نداشتیم و در دوران کرونایی که مدارس برای جلوگیری از گسترش کرونا بین معلمان و دانش آموزان تعطیل بود باید آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شد.

کد خبر 5164785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha