حسان دیاب:

اوضاعی که ما به آن رسیده‌ایم در سطح بسیار خطرناکی است

اوضاعی که ما به آن رسیده‌ایم در سطح بسیار خطرناکی است

نخست وزیر پیشبرد امور لبنان در جریان نشست امنیتی- اقتصادی اعلام کرد: اوضاعی که ما به آن رسیده ایم در سطح بسیار خطرناکی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حسان دیاب نخست وزیر پیشبرد امور لبنان در جریان نشست امنیتی- اقتصادی اعلام کرد: اوضاعی که ما به آن رسیده ایم در سطح بسیار خطرناکی است.

وی افزود: طرفی هست که نرخ دلار آمریکا را هرگونه که می خواهد دستمایه قرار داده است و سرنوشت کشور را هرگونه که می خواهد اداره می کند. آیا عاقلانه است که طرفهای ناشناخته نرخ دلار را رقم بزنند و دولت با همه دستگاههای خود ناتوان از مقابله با آنها باشد؟!

نخست وزیر پیشبرد امور لبنان تاکید کرد: طرفی قصد دارد که کشور را به مرحله انفجار سوق دهد. باید برخورد قوی با این موضوع انجام شود. باید راه به روی افرادی که با سرنوشت کشور بازی می کنند، بسته شود.

وی همچنین بر ضرورت مقابله با افرادی و گروههایی که روزی و حیات مردم را به بازی گرفته اند و ثبات اجتماعی و امنیت ملی را برهم می زنند، تاکید کرد.

از سوی دیگر میشل عون رئیس جمهور لبنان هم گفت: آنچه رخ می دهد خطری برای امنیت اجتماعی و امنیت ملی محسوب می شود و باید اقدامات سریع و قاطع مالی و قضایی و امنیتی علیه کسانی که روزی مردم را دستمایه منافع خود قرار داده اند، انجام شود.

وی خواستار مقابله قوی با محتکران و کسانی که قیمت مواد غذایی را بالا می برند، شد و از دستگاههای امنیتی لبنان خواست که با توجه به وجود اطلاعاتی مبنی بر دخالت خارجی ها برای ضربه زدن به پول ملی لبنان و جایگاه مالی این کشور، اقدامات عاجلی به عمل آورند.

کد خبر 5165055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha