۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۳۱

رئیس سازمان صمت استان سمنان :

نظارت بر بازار و اصناف استان سمنان منجر به ایجاد ۴۶۰۰پرونده شد

نظارت بر بازار و اصناف استان سمنان منجر به ایجاد ۴۶۰۰پرونده شد

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تشدید نظارت بر بازار و اصناف خبر داد و گفت: بیش از چهار هزار و ۶۰۰ پرونده نظارتی از نتایج بازرسی‌ها در سطح استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل صبح سه شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶۰ هزار بازرسی در سطح استان از مراکز تجاری و صنفی به انجام رسیده است، تاکید کرد: بیش از چهار هزار و ۶۰۰ پرونده نظارتی نتیجه بازرسی‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه استان سمنان نرخ مرغ را در حد نرخ‌های تعیین شده از سوی ستاد تنظیم بازار حفظ کرد، افزود: بازرسی‌ها در ایام پایانی سال تشدید خواهد شد و لازم است اصحاب رسانه در پوشش خبری این بازرسی‌ها اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت؛ معدن و تجارت استان سمنان از توزیع میوه مورد نیاز مردم همزمان با روز بیست و هفتم اسفند ماه ۹۹ خبر داد و گفت: سیب و پرتغال در زمره اقلامی هستند که در مکان‌های تعیین شده توسط صمت و فرمانداری‌ها و بر حسب نیاز و سهمیه هم شهرستان توزیع خواهد شد.

تشنه دل با اشاره به ذخیره بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن سیب و پرتغال در انبارها برای نیاز استان سمنان در شب عید، تاکید کرد: هیچ کمبودی از این لحاظ وجود ندارد.

کد خبر 5165441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha