۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۲۸

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله خبر داد؛

کاشت درخت به یاد شهدای طلبه و رسانه استان مرکزی

کاشت درخت به یاد شهدای طلبه و رسانه استان مرکزی

اراک- معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله گفت: به مناسبت هفته درختکاری و روز شهید، اصحاب رسانه و طلاب علوم دینی استان اقدام به کاشت نهال به یاد شهدای خبرنگار و طلبه استان مرکزی خواهند کرد.

به گزارش مهر به نقل روابط عمومی سپاه روح الله، احمد شهرجردی از کاشت نهال به یاد شهدای خبرنگار و طلبه استان مرکزی خبر داد و گفت: در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت و به مناسبت روز شهید، با همکاری روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله و سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی، کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی و گروه جهادی رسانه‌ای شهید آوینی اقدام به غرس نهال در منطقه گردشگری دره گردو اراک خواهیم کرد.

وی به دیدگاه اسلام در خصوص اهمیت درختکاری اشاره کرد و افزود: در دین مقدس اسلام، بنابر آیات و روایات و سیره معصومین (ع) می‌توانیم به نقش و اهمیت این نعمت و موهبت عظیم پروردگار عالم پی ببریم.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ درختکاری تصریح کرد: جمله مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ که می‌فرمایند فرهنگ به مثابه هواست اهمیت این موضوع را دو چندان می‌کند زیرا همان طور که هوا برای انسان ضروری است، جامعه هم به فرهنگ نیاز مبرم دارد.

سرهنگ پاسدار شهرجردی در ادامه با بیان اینکه کاشت درخت به یاد شهدا نیز مروج فرهنگ ایثار، شهادت و فرهنگ نگهداری از منابع طبیعی است، تاکید کرد: شهدا امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و همه ما در برابر این ازخودگذشتگی مسئولیم و شایسته است به نشان قدردانی از ایثار این حماسه‌سازان درحرکتی نمادین نسبت به این فرهنگ اقدام کنیم.

گفتنی است جمعه ۲۲ اسفندماه با حضور جمعی از مسئولین استانی از جمله جامعه روحانیت و اصحاب رسانه کاشت نهال به یاد شهدای رسانه و طلبه استان مرکزی انجام خواهد شد.

کد خبر 5165565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha