۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۲۶

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

۱۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شد

۱۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شد

بیرجند- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۱۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کامبیز مهدی‌زاده عصر سه شنبه به رسانه‌های گروهی اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا ۴۲ هزار و ۳۱۱ آزمایش کرونا در خراسان‌جنوبی انجام شده است که از این تعداد ۱۵ هزار و ۸۸۹ آزمایش مثبت و ۲۶ هزار و ۴۲۲ آزمایش نیز منفی بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان‌کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۷ آزمایش کرونا در استان انجام شده که از این تعداد ۱۴ مورد مثبت بوده است.

مهدی زاده با بیان اینکه از این ۱۴ مورد یک بیمار بستری و ۱۳ آزمایش سرپایی بوده است، گفت: در حال حاضر ۱۳۷ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی بستری هستند که از این تعداد ۲۵ نفر مبتلاء قطعی به کرونا تشخیص داده شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۶ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که که متأسفانه حال دو نفر از آنان وخیم است، اظهار کرد: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا نداشته‌ایم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه تاکنون در خراسان‌جنوبی ۱۵ هزار و ۱۰۴ نفر از کرونا بهبودی حاصل کرده و یا در مرحله قرنطینه خانگی هستند، افزود: کل فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در استان نیز تاکنون ۷۶۰ نفر بوده است.

کد خبر 5165921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha