۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۴۴

رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۵۶۷واحد صنعتی و کشاورزی سمنان از تسهیلات رونق تولید برخوردار شدند

۵۶۷واحد صنعتی و کشاورزی سمنان از تسهیلات رونق تولید برخوردار شدند

سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه هدف از پرداخت تسهیلات رونق تولید بازگشت واحدها به چرخه اقتصادی است، گفت: ۵۶۷ واحد صنعتی و کشاورزی استان از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل غروب سه‌شنبه در دویست و هفتاد و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری ضمن بیان اینکه ۱۱۴ واحد صنعتی و ۴۵۳ واحد کشاورزی استان سمنان از تسهیلات رونق تولید برخوردار شدند، ابراز داشت: این تسهیلات به میزان ۱۴ هزار میلیارد ریال بوده است.

وی بابیان اینکه ۳۳۹ واحد صنعتی و کشاورزی نیز در حدود پنج هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ (برنامه تولید و اشتغال) دریافت کردند، افزود: سهم صنعت از این تسهیلات ۶۴ واحد به ارزش سه هزار و ۸۲۷ میلیارد ریال و سهم کشاورزی ۲۷۵ واحد به ارزش حدود یک هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه در قالب تسهیلات رونق تولید ۷۶۴ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند، ابراز داشت: پرونده ۱۷۹ واحد در بانک‌ها در دست بررسی است.

تشنه دل بابیان اینکه در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از یک هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال به ۸۰ واحد صنعتی موافقت شد، در ادامه تصریح کرد: مشکلات بانکی و زیربنایی ۱۲ واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان سمنان نیز موردبررسی قرار گرفت.

وی بابیان اینکه تاکنون مشکلات یک هزار و ۲۰۸ واحد تولیدی در جلسات کارگروه بررسی‌شده است، افزود: برای رفع موانع موجود دو هزار و ۵۹۳ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده که ۷۲ درصد مصوبات اجرایی شده است.

کد خبر 5165962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha