۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۰۸

فرماندارشیراز خبرداد؛

تشکیل ٧ کمیته در ستاد انتخابات شیراز

تشکیل ٧ کمیته در ستاد انتخابات شیراز

شیراز- فرماندار شیراز با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای انتخابات در مجموعه فرمانداری پیش بینی شده، از تشکیل ٧ کمیته در ستاد انتخابات شیراز خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا امیری صبح چهارشنبه همزمان با آغاز نخستین روز از ثبت‌نام ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در جمع خبرنگاران بیان کرد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پارمان های محلی یکی از مهمترین فعالیت‌های سیاسی در کشور است و حضور مردم در این انتخابات بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه یادآور شد: از جمله معیارهایی که در انتخابات حائز اهمیت است می‌توان به سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت معنا دار و پرشور اشاره کرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز ادامه داد: بخشی از سلامت انتخابات به مجریان، هیأت‌های نظارت و دستگاه‌های امنیتی و بخشی هم به سایر بخش‌ها از جمله گروه‌های سیاسی، مردم و داوطلبین این عرصه بر می‌گردد.

وی یادآور شد: تمامی تمهیداتی که باید در انتخابات در نظر گرفته شود در فرمانداری شیراز در نظر گرفته شده است و در این راستا ٧ کمیته در ستاد انتخابات شیراز از جمله مستند سازی، خبر و اطلاع رسانی، حراست و استعلامات، حقوقی و بازرسی و رسیدگی به تخلفات، امنیتی، برنامه ریزی اداری و مالی، فناوری و اطلاعات، نیروی انسانی، آموزشی و ثبت نام تشکیل شده است.

او همچنین با بیان اینکه انتخابات شوراها در هشت کلانشهر از جمله شیراز صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، گفت: شهر شیراز به ١١ مرکز تقسیم بندی و مسئولان مراکز معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه انتخابات شوراها در چهار شهر شیراز، صدرا، داریون و خان زنیان به ترتیب برای انتخاب و معرفی ۱۳، ۷، ۵ و ۵ نفر منتخب برگزار می‌شود، افزود: انتخابات شورا ١٣٠ روستای شهرستان شیراز که دارای ٢٠ خانوار یا ١٠٠ نفر جمعیت دارند نیز انتخابات برگزار می‌شود.

امیری از پیش‌بینی افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی شعب در انتخابات شوراها در شیراز با هدف پیشگیری از ازدحام خبر داد و گفت: احتمالاً بیش از ٨٠٠ شعبه در سطح شهرستان شیراز راه‌اندازی می‌شود.

کد خبر 5166400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha