۲۱ اسفند ۱۳۹۹، ۲۰:۰۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مطرح‌ کرد؛

کمبود پزشک جراح مغز و اعصاب در استان اصفهان

کمبود پزشک جراح مغز و اعصاب در استان اصفهان

گلپایگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: کمبود پزشک جراح مغز و اعصاب در استان اصفهان محسوس است.

به گزارش خبرنگار مهر، طاهره چنگیز عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح آزمایشگاه و داروخانه بیمارستان امام حسین گلپایگان اظهار داشت: با کمبود پزشک جراح اعصاب در استان اصفهان از جمله گلپایگان روبرو هستیم.

وی در ارتباط با مجوز استخدام پرستار در گلپایگان گفت: بر اساس قانون عدالت آموزشی که سال ۹۳ در مجلس به تصویب رسید این امکان وجود داد که از سهمیه مناطق محروم و از بین نیروهای بومی گلپایگان جذب پرستار داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درباره ایجاد پایگاه سوم اورژانس در گلپایگان گفت: برای هر کد اورژانس باید ۶ پرسنل استخدام شود که ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان هزینه در بردارد، بودجه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی برای پرداخت حقوق به پرسنل اورژانس در صورتی که استخدام دولت نباشند تخصیص داده نشده است.

وی با بیان اینکه شدت بیماری کرونا جهش یافته به مراتب بیشتر است و بر این اساس شیوع موج سوم کرونا در استان اصفهان به دلیل تردد مسافران سایر استان‌ها نگران کننده است، گفت: در گلپایگان نیز آمار بالای بیماران سرپایی نگران کننده شده است؛ مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از پذیرش مسافر نیز معذور هستیم. غرب

کد خبر 5167360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha