۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۰۵

دو خبر از کنگان؛

طرح درخت برای زندگی در کنگان اجرا شد/ معرفی هیئت اجرایی انتخابات

طرح درخت برای زندگی در کنگان اجرا شد/ معرفی هیئت اجرایی انتخابات

بوشهر- با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان کنگان، آئین طرح ملی درخت برای زندگی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد فرماندار شهرستان کنگان صبح شنبه در آئین طرح ملی درخت برای زندگی ضمن تبریک گرامیداشت هفته درختکاری اظهار داشت: درختکاری زمینه ترویج فرهنگ دوستی با طبیعت و تبلور شکوفایی خدمات بشردوستانه جوانان جمعیت هلال احمر است. توجه و ترویج فرهنگ درختکاری می‌بایست با مشارکت آحاد مردم به ویژه جوانان تعالی پیدا کند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان گفت: طرح ملی درخت برای زندگی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور از ابتدای هفته درختکاری در دستور کار جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان قرار گرفت و با مشارکت فعال جوانان، مؤسسه‌های مردم نهاد و خیریه زمینه اعتلای همه جانبه این طرح موفق را فراهم کرده است.

عبدالحسین طاهری افزود: طرح ملی درخت برای زندگی با مشارکت فعال و ابتکار مجمع کانون‌های جوانان استان بوشهر در دیار آفتاب پیگیری شد، طرح ملی درخت برای زندگی در شهرهای ساحلی و روستاها خوش درخشید و به عنوان پرچمدار درخت برای زندگی مطرح شد.

انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات

فرماندار کنگان صبح شنبه در نشست انتخاب معتمدان هیئت اجرایی این شهرستان ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و گرامی داشت ۲۲ اسفند روز شهید و یادآوری یاد رشادت‌های ایثارگران در طول دوران چهل و دو ساله انقلاب اسلامی مطالبی را در این خصوص بیان داشتند.

سید علی پاک نژاد ادامه داد: هیئت اجرایی انتخابات باید در فقط در مسیر قانون انتخابات حرکت کند و شور و نشاط سیاسی و تقویت مشارکت در انتخابات را سبب شود.

فرماندار بیان کرد: در ترکیب معتمدان پیشنهادی اقشار مختلف شهرستان به ویژه اصناف و بازار، روحانیت، مدیران با تجربه، خانواده شهدا و ایثارگران مد نظر قرار گرفت.

وی با اشاره به ضرورت مقید بودن به اخلاق در برگزاری انتخابات افزود: اعضای هیئت اجرایی فارغ از هر گونه نگاه حزبی، جناحی و سلیقه‌ای با حفظ بی طرفی باید برای انجام وظایف قانونی تعیین شده اقدام کنند.

پاک نژاد برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم را از مهمترین اهداف مجریان انتخابات برشمرد و تصریح کرد: برای حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی پر شور تلاش می‌کنیم.
نام‌نویسی شوراهای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند ادامه دارد.

در این نشست معتمدین شهرستان کنگان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، درویش رستگار، عبدالرضا طهماسبی، عمار جعفری، یوسف حقیقت، عسکر زیبا، علی اکرمی، علیرضا سطحانیان، حسن دوراهکی و شیخ علی محمدی به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در این شهرستان و علی منفرد اسماعیل کمالی، غلامحسین خیاط، عقیل عبداللهی پور و مجتبی طاهری زاده نیز به عنوان اعضای علی البدل از سوی معتمدین انتخاب شدند.

کد خبر 5168304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha