۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۴۹

استاندار البرز تأکید کرد؛

ضرورت شرکت بانوان توانمند البرزی در انتخابات شوراهای شهر

ضرورت شرکت بانوان توانمند البرزی در انتخابات شوراهای شهر

استاندار البرز بر ضرورت شرکت بانوان توانمند البرزی در انتخابات شوراهای شهر تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز الله شهبازی ظهر شنبه در جریان بازدید از روند ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر در فرمانداری کرج اظهار کرد: از کسانی که تلاش کردند، برای کسانی که در سال ۱۴۰۰ در انتخابات شورای اسلامی شهر در استان البرز شرکت نمایند، قدردانی دارم.

وی با بیان اینکه امیدواریم با فعالیت رسانه‌ای خوب و تعامل تمام دستگاه‌ها افراد توانمند و جوانان استان برای این امر مهم شرکت داشته باشند، تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم البرز برای انتخابات ۱۴۰۰ بهترین‌ها و فرد اصلح را انتخاب کنند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه بیشترین جمعیت استان البرز و شورای ۱۳ نفره استان در شهرستان کرج واقع شده است، بیان کرد: از تمام فرمانداران، بخشداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی، معاون سیاسی و امنیتی و رئیس انتخابات استان برای هم افزایی خوب و تمهیدات لازم در نظر گرفتند قدردانی دارم.

وی خاطر نشان کرد: تا به امروز ۲۸۱ نفر در انتخابات شورای شهر کرج ثبت نام کردند که اکثریت این افراد را آقایان تشکیل می‌دهند.

شهبازی با بیان اینکه بانوان توانمند جوان لایق در استان البرز فراوان هستند، گفت: انتظار می‌رود در این فرصت باقی مانده بانوان متخصص در این امر مهم شرکت داشته باشند، چرا که بانوان موفقی در دوران انتخابات گذشته شوراهای شهر و مجلس در این مهم شرکت داشتند.

بانوان متخصص اسباب پیشرفت است

وی اظهار کرد: بانوان متخصص اسباب پیشرفت، توسعه، آبادانی، نظم و پاکدست در این استان فراوان هستند.

استاندار البرز با بیان اینکه مطبوعات و اصحاب رسانه در شرایط حساس انتخابات کشور که دشمنان ما را احاطه کردند وظیفه خطیری بر عهده دارند، بیان کرد: البته ۴۲ سال است که این امر از چشم دشمنان پوشیده نبوده و در این شرایط سخت کرونایی، تحریم‌های ظالمانه و برخی از سیاه نمایی‌ها و تاریک نمایی‌ها و بذر نا امیدی و یاس پراکنده می‌کنند باعث شد سخت های زیادی به مردم وارد شود.

وی با بیان اینکه البته سیاست‌های مقاومتی باعث شد ما در مقابل سیاست‌های دشمنان موفق و پیروز باشیم‌، تصریح کرد: افزایش سرمایه اجتماعی و مشارکت مردم در انتخابات بسیار حائز اهمیت است چرا که در ادوار مختلف در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شوراهای شهر شاهد حضور گسترده مردم بودیم و باعث شد افرادی مانند مرحوم مدرس روی کهر بیایند که تاریخ پر فروغ کشور را رقم بزنند.

شهبازی خاطر نشان کرد: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ممکن است کسی دوستدار بنده نباشد اما اگر ایران و آینده کشور و نسل‌ها را دوست دارد بخاطر ایران اسلامی در روز اخذ رأی خود را با انتخاب فرد اصلح در صندوق رأی قرار دهیم‌

وی با اشاره به فعالیت کسانی که در انتخابات کارهای اجرایی را انجام می‌دهند، گفت: سیاست راهبردی دولت در کل کشور و استان نهایت بی طرفی، سوگیری و جهت گیری در انتخابات است‌

استاندار البرز با بیان اینکه در سراسر استان به سمت هیچ حزب و گروهی رهنمود نشدیم، اظهار کرد: بنابراین مردم مطمئن باشند آنچه در صندوق انداخته می‌شود با نظارت کامل مجریان انجام می‌شود و رأی آنها محفوظ است.

وی با بیان اینکه مسئولیت فرمانداران، بخشداران و دستگاه‌های استان در این امر خطیر سنگین است، بیان کرد: از دستگاه‌های استان خواستارم که آبروی مردم در تأیید صلاحیت‌ها جدی گرفته شود و افرادی که در این آزمون شرکت می‌کنند واقعاً دلسوز، متخصص و به دنبال عمران و آبادانی کشور باشند.

شهبازی خطاب به تمام فرمانداران استان در خصوص بحث صلاحیت افراد شرکت کننده در انتخابات متذکر شد: مهر قانون در این خصوص مورد توجه قرار بگیرد و امیدوارم تمام کسانی که در انتخابات ثبت نام می‌کنند از فیلتر هیئت‌های اجرایی به خوبی عبور کنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم سلایق، قومیت‌ها و نگاه‌های سیاسی مختلف در استان البرز در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ پای صندوق رأی بیایند، متذکر شد: برای انتخابات ریاست جمهوری نیز، کشور ما نیازمند اتحاد و هم افزایی است و مشارکت حداکثری مردم را خواستار هستیم.

کد خبر 5168370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha