۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۴۲

مدیرکل بهزیستی استان سمنان:

۲۵۱ سالمند استان سمنان واکسن کرونا دریافت می‌کنند

۲۵۱ سالمند استان سمنان واکسن کرونا دریافت می‌کنند

سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان از آغاز واکسیناسیون مراکز شبانه‌روزی سالمندان در گرمسار خبر داد و گفت: ۲۵۱ سالمند استان واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

علیرضا ایزد پور در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه واکسیناسیون مراکز شبانه‌روزی سالمندان در شهرستان گرمسار آغازشده است، ابراز داشت: ۸۳ سالمند شامل ۴۶ زن و ۳۷ مرد و ۲۸ پرسنل این شهرستان واکسن کرونا را دریافت می‌کنند و در ادامه این راه واکسیناسیون مابقی سالمندان استان در دستور کار خواهد بود.

وی بابیان اینکه در مرحله نخست ۳۱ سالمند و ۱۴ خدمه مرکز واکسن کرونا و طی مرحله دوم نیز ۳۸ سالمند و دو خدمه واکسن دریافت کردند، افزود: تاکنون درمجموع برای ۶۹ سالمند و ۱۶ پرسنل تزریق به انجام رسید که در مرحله سوم و پایانی و در مورخ ۲۴ اسفندماه مابقی افراد در این مرکز واکسینه خواهند شد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه چهار مرکز شبانه‌روزی نگهداری سالمندان در شهرستان‌های گرمسار، سمنان، دامغان و شاهرود فعال است، ابراز داشت: ۲۵۱ سالمند با ۱۰۶ پرستار و خدمه خدمات نگهداری و درمانی واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد

ایزد پور ضمن بیان اینکه این واکسیناسیون با مشارکت وزارت بهداشت و طبق نظر دانشگاه‌های علوم پزشکی استان انجام می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم همکاری‌های لازم در این خصوص صورت گیرد که ادامه این روند برای سال آتی خواهد بود.

وی بابیان اینکه از ۲۰ اسفندماه واکسیناسیون سالمندان مقیم مراکز نگهداری شبانه‌روزی استان سمنان آغازشده است، افزود: ۸۸ سالمند و ۳۹ کارمند شاهرود، ۴۷ سالمند و ۲۱ خدمه سمنان و ۳۳ سالمند و ۱۸ خدمه دامغان سال آینده در برابر کرونا واکسینه می‌شوند.

کد خبر 5168566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha