۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۳۵

فرماندار انزلی:

ممنوعیت نصب چادر در پارک‌ها/ مجوز تردد شبانه با دقت صادر شود

ممنوعیت نصب چادر در پارک‌ها/ مجوز تردد شبانه با دقت صادر شود

انزلی- فرماندار انزلی برپایی هر گونه چادر در پارک های این شهرستان را در ایام نوروز ممنوع اعلام کرد و گفت: مجوز تردد شبانه با دقت زیاد و تنها برای افراد دارای اولویت صادر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل میر غضنفری صبح سه شنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان انزلی، اظهار کرد: مجوز ترددهای شبانه با حساسیت‌های بسیار و طبق دستورالعمل‌های ابلاغی و با اولویت صدور مجوز برای کادر درمان و نیروهایی که حضور و تخصصشان لازم است صادر می‌شود.

وی با تاکید بر ممنوعیت نصب چادر در پارک‌ها و اماکن گردشگری در ایام تعطیلات نوروز، افزود: اجرای موسیقی زنده برای همه گروه‌های دارای مجوز رسمی از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در رستوران‌ها و مجموعه‌های گردشگری با ۵۰ درصد ظرفیت آزاد است.

میر غضنفری با بیان اینکه وضعیت کرونایی بندرانزلی همچنان شکننده است، ادامه داد: مسیرهای ورودی و خروجی شهرستان باز است ولی هیچ مسافری حق برپایی چادر ندارد.

وی با اشاره به ضرورت بازرسی و نظارت بیشتر بر اصناف در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کسبه، تاکید کرد: در بازدیدهای اخیر از بازار متأسفانه برخی از کسبه رعایت نکرده و تجمع مشتریان در داخل برخی مغازه‌ها مشاهده شده است.

فرماندار انزلی با تاکید بر ضرورت همراهی بیش از پیش مردم در مقابله با ویروس کرونا، تصریح کرد: تردد کامیون‌های حامل مواد سوخت و ارزاق عمومی آزاد بوده و نباید تحت هیچ شرایطی متوقف شوند.

میرغضنفری با اشاره به اینکه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم زیان بار است، گفت: از همه شهروندان تقاضا داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهر آن را به عنوان یک فرهنگ به شهرهای دیگر صادر کنند.

کد خبر 5170926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha