۲۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۱۱

پیام مدیرعامل گروه صنعتی«میهن» به مناسب پنجاهمین سال فعالیت

پیام مدیرعامل گروه صنعتی«میهن» به مناسب پنجاهمین سال فعالیت

تهران- مدیرعامل گروه صنعتی میهن، سال ۱۴۰۰ و آغاز پنجاهمین سال فعالیت این گروه صنعتی را مهم‌ترین فرصت برای قدردانی از زحمات «ایوب پایداری»، کارآفرین نمونه کشوری دانست.

به گزارش بازرگان، خبرگزاری مهر، ابوالفضل پایداری مدیرعامل گروه صنعتی میهن، سال ۱۴۰۰ هجری شمسی را آغاز پنجاهمین سال فعالیت این گروه صنعتی دانست و به همین منظور در یادداشتی نوشت، که در این یادداشت آمده است؛

از ابتدای دهه ۵۰ تا سال ۱۴۰۰، نیم قرن می‌گذرد. یعنی از آن روزی که پایه گذار گرامی گروه صنعتی میهن، با چرخ سیار فروش بستنی کار خود را آغاز کرد، پنج دهه گذشته است که پر از تلاش، تجربه و تحمل سختی‌ها و در عین حال، چشیدن موفقیت‌ها و شادکامی‌ها بوده است.

طی این پنج دهه تا آغاز قرن جدید هجری خورشیدی، این خانواده بزرگ صنعتی با پشتکار یک نوجوان با اراده ۱۵ ساله، چه مسیر شگفتی را پشت سر نهاده است. مسیری که از تولید و عرضه محصولات محبوب و با کیفیت در میهن عزیزمان تا موفقیت در عرصه‌ی جهانی را متبلور ساخته و خانواده‌ای با بیش از ۲۵ هزار عضو را با تحقق آرمان کارآفرینی، گرد هم آورده است.

پنجاهمین سال آغاز به کار خانواده بزرگ میهن، مهم‌ترین فرصت برای قدردانی از زحمات پدر عزیز و بزرگوارم جناب حاج ایوب پایداری، کارآفرین نمونه کشوری است.

این قدرشناسی، جز با تلاش بیش از پیش در همه واحدها و بخش‌های مجموعه، عملی نخواهد شد.

به مناسبت نیم قرن کوشایی گروه صنعتی میهن، شایسته است که همه ی ما در سال جدید دوشادوش هم برای رشد و تعالی تولید و صنعت ملی و برای تحقق رویاهای بزرگ «میهن» با همدلی، چابکی، صداقت و شفافیت گام‌های بلندی برداریم و سال ۱۴۰۰ را به عنوان سالی پر از پویایی با نتایج بزرگ و درخشان، در کارنامه‌ی این مجموعه‌ی پرافتخار ثبت کنیم.

سال نو بر همه ی هم میهنان عزیز مبارک و فرخنده باد.

با بهترین آرزوها ابوالفضل پایداری

کد خبر 5172726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha