۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۴۷

معاون میراث فرهنگی گلستان:

۱۸ تیم بر رعایت پروتکل‌ها در مراکز گردشگری گلستان نظارت می‌کنند

۱۸ تیم بر رعایت پروتکل‌ها در مراکز گردشگری گلستان نظارت می‌کنند

گرگان- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از تشکیل ۱۸ تیم نظارتی برای بازدید و نظارت بر نحوه ارائه رعایت پروتکل های بهداشتی در تأسیسات گردشگری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر قندهاری بعدازظهر یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، سفر به شهرستان‌ها و استان‌های زرد و آبی مشروط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اقامت در مراکز اقامتی مجاز و دارای پروانه بهره برداری امکان پذیر است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: در حال حاضر هم شهرستان‌های استان طبق اعلام وزارت بهداشت در وضعیت زرد و آبی قرار دارند.

قندهاری بیان کرد: بر همین اساس ۱۸ تیم نظارتی برای بازدید و نظارت بر نحوه ارائه خدمات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدها و تأسیسات گردشگری در سطح استان در راستای دستورالعمل سفر هوشمند و ایمن برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تشکیل شده است.

وی تشریح کرد: ۱۴ تیم در سطح ۱۴ شهرستان استان توسط ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان‌ها و چهار تیم توسط اداره کل و جوامع گردشگری استان تشکیل شده است.

گفتنی است، استان گلستان دارای ۱۸۳ واحد اقامتی دارای پروانه بهره برداری از قبیل هتل، متل، هتل آپارتمان، اقامتگاه بوم گردی و مهمان‌پذیر است که مسافران می‌توانند در صورت سفر به این استان از این ظرفیت اقامتی بهره مند شوند.

کد خبر 5173909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha