۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۰۷

فرمانده نیروی انتظامی:

مکتب شهید سلیمانی راه و روش نوینی برای نسل آینده ترسیم می‌کند

مکتب شهید سلیمانی راه و روش نوینی برای نسل آینده ترسیم می‌کند

کرمان - فرمانده نیروی انتظامی «مکتب حاج قاسم سلیمانی» الگوی بسیار مناسبی برای جوانان است، گفت: این مکتب می‌تواند راه و روشی نوین را برای نسل آینده ترسیم کند که به خیر و مصلحت کشور باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری پیش از ظهر چهارشنبه با حضور در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار سردار شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تبریک سال نو اظهار کرد: خدا را شاکرم که در روزهای نخستین امسال توفیق حضور در گلزار شهدای کرمان را پیدا کردم.

سردار اشتری گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری «مکتب حاج قاسم سلیمانی» الگوی بسیار مناسبی برای جوانان است و می‌تواند راه و روشی نوین را برای نسل آینده ترسیم کند که به خیر و مصلحت کشور باشد.

وی با اشاره به خدمات شایان شهید سلیمانی در حوزه امنیت ادامه داد: نیروی انتظامی هم در این خصوص بنا به وظیفه ذاتی که دارد، تمام تلاشش را برای ارتقا امنیت به کار گرفته است و امیدواریم در راستای مکتب حاج قاسم در این زمینه گام‌های مؤثر و خوبی را برداریم.

سردار اشتری خدمات نیروی انتظامی در مرزها، شهرها و روستاها را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: نیروی انتظامی شهدای فراوانی برای امنیت کشور تقدیم است.

فرمانده نیروی انتظامی، خدمت به مردم را راه شهید سلیمانی دانست و افزود: ما نیز ادامه دهنده این راه خواهیم بود و ان شاء الله بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم و سربازی جان برکف برای ولایت باشیم و در مسیر ایجاد امنیت، ثبات و پایداری جمهوری اسلامی قدم برداریم.

کد خبر 5175134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha