۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۳۳

معاون استاندار البرز:

مشوق‌های سرمایه‌گذاری در البرز افزایش یابد

مشوق‌های سرمایه‌گذاری در البرز افزایش یابد

اشتهارد - معاون اقتصادی استاندار البرز با بیان اینکه مشوق‌های سرمایه‌گذاری باید افزایش یابد، گفت: باید شرایط جذب سرمایه‌گذاری برای افزایش تولید و اشتغال را ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر شاهمرادی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اشتهارد با بیان اینکه مشوق‌های سرمایه‌گذاری باید افزایش یابد، اظهار کرد: باید شرایط جذب سرمایه‌گذاری برای افزایش تولید و اشتغال را ایجاد و حمایت‌های همه‌جانبه از آن را بیش از پیش پیگیری کنیم.

وی افزود: در سال جهش تولید در حوزه اشتغال پایدار و ایجاد شغل، افزوده شدن ۱۷ هزار نفر بیمه اجباری نیز که حاکی از ایجاد شغل بوده، افتخار دیگری است که به رغم اینکه بسیاری از صنوف به دلیل بیماری کرونا شغل‌های خود را از دست دادند، محقق شد.

معاون اقتصادی استانداری البرز خاطرنشان کرد: برخی زیرساخت‌ها از قبیل برق و گاز به صورت جدی در سال ۹۹ پیگیری شد و در سال ۱۴۰۰ هم این پیگیری‌ها تا حصول نتیجه ادامه دارد و با راه‌اندازی پست برق باغستان مشکل برق شهرک‌های صنعتی رفع خواهد شد.

شاهمرادی خاطرنشان کرد: با اختصاص حق‌آبه از سدهای استان، امیدواریم تا پایان سال جاری موضوع آب مورد نیاز شرب و صنعت اشتهارد نیز حل شود.

در این جلسه موضوع جهش تولید و میزان تحقق اهداف و رویکرد این شعار در سال ۹۹ مثبت ارزیابی و تحقق بخشیدن به شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها تبیین و در دستور قرار گرفت.

کد خبر 5177099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha