۱۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۹:۳۳

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری ایلام:

طرح شهید سلیمانی در استان ایلام تقویت می شود

طرح شهید سلیمانی در استان ایلام تقویت می شود

ایلام- سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی طرحی ارزشمند و قدرتمند در مدیریت کرونا بوده است، گفت: طرح شهید سلیمانی در استان ایلام تقویت می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، معروف بسطامی عصر سه شنبه در جلسه قرارگاه استانی طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: یکی از بهترین ظرفیت‌ها در مقابله با کرونا، طرح شهید سلیمانی است.

وی اضافه کرد: مشارکت مردم در اجرای این طرح باعث شده تا در مهار این بیماری به نسبت سایر کشورها پیشی بگیریم.

معاون استاندار ایلام افزود: طرح شهید سلیمانی طرحی ارزشمند و قدرتمند در مدیریت کرونا بود و نه تنها این طرح باید تقویت شود بلکه اقدامات لازم در راستای استحکام بخشی آن نیز باید انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه همه فرمانداران و بخشداران باید با قدرت این طرح را ادامه دهند، تصریح کرد: تلاش‌های ارزنده سپاه و بسیج در ایام کرونا فراموش شدنی نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز گفت: سپاه با بکارگیری همه ظرفیت‌های خود اقدامات ارزشمندی را در مقابله با بیماری کرونا انجام داده است.

محمد کریمیان اضافه کرد: راه اندازی نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی به عنوان مرکز نمونه کشوری، رزمایش دفاع بیولوژیکی و طرح شهید سلیمانی از جمله این اقدامات است.

وی ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های ارزشمند همه عوامل و دست اندرکاران این طرح، گفت: با اجرای مناسب این طرح از شیوع بیماری کرونا در سطح مناطق مختلف استان با کمک و همدلی و همراهی مردم در مدت زمان فاز اول این طرح کاسته شده است.

کد خبر 5178286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha