۱۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۴۷

یک مقام مسئول خبر داد:

بازنگری در نحوه فعالیت اردوهای جهادی در دانشگاه های علوم پزشکی

بازنگری در نحوه فعالیت اردوهای جهادی در دانشگاه های علوم پزشکی

مدیرکل امور فرهنگی وزارت بهداشت از تغییر شرایط برگزاری اردوهای جهادی در سطح دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد و گفت: موضوع اردوهای جهادی در دانشگاه های علوم پزشکی را مورد بازبینی قرار می دهیم.

دکتر حسن زائری لطف در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اردوهای جهادی دانشگاه‌های علوم پزشکی در دوران کرونا با یک فرصت خوبی روبرو شد و تغییراتی در شیوه برگزاری این اردوها رخ داد.

وی افزود: به دلیل شرایط کرونا اردوهای جهادی بدون شب مانی، برگزار شدند و تعداد این اردوها با موضوعات ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و آموزش سلامت رشد جالب توجهی داشت.

مدیرکل امور فرهنگی وزارت بهداشت یادآور شد: مهمترین تغییر اردوهای جهادی در دانشگاه‌های علوم پزشکی تغییر از شرایط چند روزه به یک روزه است. اردوها مواردی از جمله رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور در منطقه با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرا کردند.

وی خاطرنشان کرد: رسالت دانشگاه‌های علوم پزشکی و رسالت اردوهای جهادی علوم پزشکی بحث ارتقا سلامت مردم است. برای این ارتقا سلامت باید اردوها را به سوی مسائل آموزشی و بهداشتی سوق بدهیم چرا که اعتقاد داریم رسالت اصلی، آموزش نکات بهداشتی به جامعه هدف است.

زائری لطف اضافه کرد: موضوع اردوهای جهادی در دانشگاه‌های علوم پزشکی را مورد بازبینی قرار می‌دهیم و این بازبینی در جهت ارائه خدمات بهداشتی، آموزشی و درمانی در شرایط خاص و براساس یک سری نکات است.

کد خبر 5179652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha