۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۵۰

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی خبر داد:

تشکیل پرونده برای ۸۰ واحد صنفی متخلف خراسان‌جنوبی در طرح نوروزی

تشکیل پرونده برای ۸۰ واحد صنفی متخلف خراسان‌جنوبی در طرح نوروزی

بیرجند- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی گفت: ۸۰ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی خراسان‌جنوبی در طرح نوروزی نظارتی تشکیل شد.

محمد حسین اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح نظارتی نوروزی تعزیرات خراسان‌جنوبی از ۱۵ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در این طرح ۸۰ اکیپ گشت فعال داشته‌ایم که این اکیپ‌ها ۳۷۰ بازرسی انجام داده‌اند که این بازرسی‌ها منجر به تذکر به ۹۴ واحد صنفی و تشکیل پرونده برای ۸۰ واحد صنفی دارای تخلف شده است.

اشرفی ادامه‌داد: عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید، عرضه خارج از شبکه و گران فروشی بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط اصناف بوده است.

وی با بیان اینکه همچنین در این یک ماه در حوزه کالا و خدمات ۴۳۳ پرونده در تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی تشکیل و ۴۲۸ پرونده مختومه شده است، اظهار کرد: متخلفان در این بخش به دو میلیارد و ۸۵۸ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی ادامه‌داد: در حوزه قاچاق کالا و ارز ۲۰۵ پرونده در شعب تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی تشکیل و همچنین ۲۵۹ پرونده مختومه شده است و متخلفان به ۳۷۲ میلیارد و ۶۳۸ میلیون و ۹۷۴ هزار ریال جریمه محکوم شدند.

وی افزود: همچنین در طرح نوروزی پرونده‌های وارده در حوزه بهداشت و درمان ۴۷ پرونده بوده است که ۵۱ پرونده مختومه و متخلفان به ۱۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

کد خبر 5182362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha