۱۸ فروردین ۱۴۰۰، ۶:۲۹

مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی:

دو هزار و ۲۰ نفر در خراسان‌جنوبی آماده اعزام به حج تمتع هستند

دو هزار و ۲۰ نفر در خراسان‌جنوبی آماده اعزام به حج تمتع هستند

بیرجند-مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی گفت: دو هزار و ۲۰ نفر در خراسان‌جنوبی آماده اعزام به حج تمتع هستند.

ابوالفضل نوفرستی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو هزار و ۲۰ نفر در خراسان‌جنوبی آمادگی برای اعزام به حج تمتع را دارند ولی با این حال همه چیز بسته به شرایط کشور میزان دارد.

مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: شاکله کاروان‌های حج تمتع ما ایجاد و آموزش‌ها از طریق فضای مجازی ادامه دارد و هر زمان که برنامه سازمان حج و زیارت اعلام شود ما نیز در استان آن را اجرایی خواهیم کرد.

نوفرستی در پاسخ به این سؤال که آیا کاروان‌های غیرمجاز که از احساسات مردم سوء استفاده کرده و در شرایط ممنوعیت رسمی سفر به عتبات آنان را به کشور عراق می‌برند، در استان ما نیز وجود دارد، یادآور شد: خوشبختانه در این خصوص تاکنون از خراسان‌جنوبی گزارشی نداشته‌ایم و به نظر می‌رسد بیشتر مربوط به استان‌های مرزی باشد.

وی در زمینه سفر به عتبات نیز گفت: اینکه مردم می‌پرسند چرا سفر به برخی از کشورها در شرایط کرونایی با رعایت پروتکل‌ها مجاز است ولی برای سفر به عتبات ممنوعیت وجود دارد را متولیان امر باید پاسخ دهند ولی امیدواریم با کاهش شیوع کرونا سفر به عتبات برای عاشقان اهل بیت (ع) مجاز شود.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی یادآور شد: بسیاری از زائران اباعبدالله (ع) هر روز از ما با اشک و بغض درباره سفر به عتبات سؤال می‌پرسند که انشاء الله با رفع بیماری کرونا به خواسته قلبی خود برسند.

کد خبر 5182554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha