۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۵۹

رئیس ستاد انتخابات اردبیل خبر داد؛

ثبت‌نام ۵۵۰ نفر در انتخابات شوراهای روستا

ثبت‌نام ۵۵۰ نفر در انتخابات شوراهای روستا

اردبیل - رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در دو روز اخیر بیش از ۵۵۰ نفر با ثبت‌نام در انتخابات شوراهای روستا در استان اردبیل خود را مهیای مشارکت در ششمین دوره این انتخابات کردند.

بهروز ندائی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دومین روز ثبت‌نام کاندیداهای شوراها با استقبال بیشتری روبه‌رو شد به طوری که مشگین‌شهری‌ها در ثبت‌نام دومین روز پیشتاز بودند.

وی تصریح کرد: روز گذشته ۲۵۰ نفر و امروز نیز ۳۰۰ نفر در انتخابات شوراهای روستا و تیره‌های عشایری استان اردبیل ثبت‌نام کردند که این ثبت‌نام در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: ما انتظار داریم کاندیداها ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند چرا که ممکن است در دریافت برگه عدم سوءپیشینه با مشکلاتی روبه‌رو شوند که از همین رو باید در روزهای آغازین ثبت‌نام با مراجعه به بخشداری‌ها به صورت حضوری و یا سه راهکار تعیین شده به صورت غیرحضوری در این انتخابات ثبت‌نام کرده و کاندیدا شوند.

ندائی افزود: با توجه به شیوع کرونا در شهرهای مختلف استان اردبیل، انتظار داریم کاندیداها از سه مرحله اپلیکیشن موبایلی، کامپیوتر شخصی و حضور در دفاتر پیشخوان برای ثبت‌نام در انتخابات شوراها و تیره‌های عشایری استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در انتخابات ششمین دوره شوراهای روستا گرمی با ۵۴۹ نفر عضو اصلی بیشترین اعضا را در مناطق روستایی خواهد داشت و مشگین‌شهر و اردبیل در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

ندائی اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا شرایط مناسبی را برای ثبت‌نام‌کنندگان در رقابت‌های ششمین دوره انتخابات شوراها فراهم کنیم که این ثبت‌نام تا ۲۲ فروردین ماه از ساعت هشت صبح تا شش عصر ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در ۳۱ بخشداری نیز شرایطی مهیا شده تا ثبت‌نام حضوری داوطلبان انجام شود تا با بارگذاری صحیح مدارک و مستندات ثبت‌نام به صورت قطعی انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل ادامه داد: انتخابات شوراهای روستا و تیره‌های عشایری در یک‌هزار و ۵۸ روستای استان، ۲۸ خردادماه برگزار خواهد شد که در ۳۹ روستا انتخاب اعضا به تعداد پنج نفر و مابقی انتخاب اعضا به تعداد سه نفر خواهد بود.

کد خبر 5183036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha