۲۰ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۱۹

نخستین مسابقه در دوران کرونا؛

دلیل اعزام یک شناگر به کشور امارات چه بود؟

دلیل اعزام یک شناگر به کشور امارات چه بود؟

پس از فراهم شدن شرایط و برگزاری مسابقات شنا در دوران کرونا، با تصمیم مربیان ملی یک شناگر به مسابقات امارات اعزام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، متین بالسینی شناگر جوان و آینده دار تیم ملی شنا ایران و یکی از امیدهای کسب سهمیه المپیک صبح روز چهارشنبه برای حضور در مسابقات شنا امارات عازم این کشور شد. بالسینی در شرایطی به امارات اعزام شد که چهار شناگر دیگر در اردوهای ملی حضور دارند و برای کسب سهمیه المپیک تلاش تمرین می‌کنند. این نخستین مسابقه اعزامی در دوران کرونا برای تیم ملی ایران است.

حمید اسکندریون، سرپرست دبیری فدراسیون شنا درباره دلیل اعزام یک شناگر به مسابقات امارات گفت: تصمیم مربیان و کادرفنی تیم ملی این بود که در این مقطع یک شناگر اعزام شود. فدراسیون نیز از تصمیم سرمربی تمکین کرد.

وی در پاسخ به این سوال که «آیاچهار شناگر دیگر که خود را برای مسابقات انتخابی المپیک می‌کنند به رقابت‌های برون مرزی اعزام خواهند شد یا خیر؟» گفت: بله، برای اواخر اردیبهشت و خرداد ماه مکاتبات خود را آغاز کردیم تا شناگران را اعزام کنیم.

اسکندریون درباره اردوی برون مرزی تیم ملی که قرار بود فروردین ماه برگزار شود نیز گفت: اردو را احتمالاً در ماه می (اردیبهشت – خرداد ماه) در قطر برگزار خواهیم کرد.

سرپرست دبیری فدراسیون در پاسخ به این سوال که شناگران فقط تک نفره به مسابقات اعزام می‌شوند یا به صورت تیمی؟ گفت: با کشورهای کرواسی، ایتالیا، صربستان و ترکیه مکاتبات را آغاز کرده‌ایم تا در صورت فراهم شدن ویزا و شرایط شناگران را اعزام کنیم. در مرحله آخر مسابقات انتخابی تیم را اعزام می‌کنیم. البته فدراسیون از مربیان تمکین می‌کند. با وجود مشکلات مالی اما کوتاهی نخواهیم کرد و هر تصمیمی که مربیان بگیرند انجام می‌دهیم. هدف و عزم فدراسیون این است تا شناگران به رکوردهای المپیکی خود برسند.

کد خبر 5184031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha