۱۹ فروردین ۱۴۰۰، ۲:۵۰

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان خبر داد؛

توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در شهرهای خوزستان

توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در شهرهای خوزستان

اهواز- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان از توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در شهرهای این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب شلیش پور شامگاه چهارشنبه در این خصوص اظهار کرد: با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری (دام ظله) در خصوص بهره‌گیری از کمک‌های مؤمنانه در دوران شیوع کرونا و در راستای اولویت‌های ابلاغی ریاست جمهوری در خصوص استفاده از خیران و سازمان‌های مردم‌نهاد برای تأمین بسته‌های معیشتی برای اقشار آسیب‌پذیر اداره کل امور اجتماعی استانداری از ظرفیت سمن‌ها و نهادهای خیریه بهره برده است.

وی افزود: در این راستا با همکاری سمن‌ها و نهادهای خیریه تعداد ۲۰ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی و بیش از ۲۰ هزار ماسک را در هفته آخر اسفندماه ۱۳۹۹ و دو هفته نخست سال ۱۴۰۰ توزیع شد.

شلیش پور تصریح کرد: این بسته‌ها در شهرستان‌های آبادان، آغاجاری، امیدیه، اندیکا، اندیمشک، ایذه، اهواز، باغملک، باوی، بندر ماهشهر، بهبهان، حمیدیه، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامشیر، رامهرمز، شادگان، شوش، شوشتر، کارون، گتوند، لالی، مسجدسلیمان، هفتکل، هندیجان و هویزه در اختیار اقشار کم برخوردار قرار گرفته است.

کد خبر 5184183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha