۱۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۰۸

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان:

برپایی ۴۹ کارگاه آموزشی در فصل بهار/ فعالیت ها به صورت مجازی است

برپایی ۴۹ کارگاه آموزشی در فصل بهار/ فعالیت ها به صورت مجازی است

رشت- مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به برپایی ۴۹ کارگاه آموزشی در فصل بهاراز سوی این نهاد فرهنگی در استان، گفت: این کارگاه ها به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسفندیار ضیایی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فعالیت کارگاه‌های آموزشی کانون پرورش فکری گیلان از ۲۱ فروردین ماه، اظهار کرد: کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی مهارت‌های زندگی و… با شرکت مخاطبان گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کارگاه‌های تا خرداد ماه ادامه دارد، گفت: خوشبختانه برگزاری کارگاه‌های مجازی به صورت فصلی از استقبال خوبی برخوردار است.

مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان ادامه داد: در سال گذشته شاهد برگزاری ۴۴ کارگاه تخصصی با شرکت ۷۶۶ نفر از اعضا با شش هزار و ۱۹۲ ساعت برنامه آموزشی توسط این نهاد فرهنگی در استان گیلان بودیم.

ضیایی اضافه‌کرد: مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در برخی از زمان‌ها با حضور کودکان و نوجوانان کارگاه‌های حضوری نیز برپا کرده است.

وی در ادامه با اشاره به برپایی ۴۹ کارگاه تخصصی فصل بهار ۱۴۰۰ از سوی کانون پرورش فکری گیلان، افزود: استقبال از کارگاه‌های آموزشی را مرهون جریان سازی تفکرات تازه و توسعه زیرساخت‌ها، برگزاری کارگاه‌ها در سطح ملی، تنوع‌بخشی به فعالیت‌ها و بهره‌گیری از مدرسان صاحب نام رشته‌های مختلف هستیم.

مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان با بیان اینکه در پایان این کارگاه‌ها گواهی شرکت در کارگاه‌های برخط و امکان حضور اعضای مستعد در انجمن‌های تخصصی کانون ارائه می‌شود، ادامه داد: هدف این کارگاه‌ها آموزشی فرصت‌سازی برای آینده‌سازان ایران است.

کد خبر 5184291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha