۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۲۶

به همت کمیته امداد امام خمینی؛

۵۰۰ هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان خراسان شمالی توزیع می‌شود

۵۰۰ هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان خراسان شمالی توزیع می‌شود

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی از توزیع ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید الهی راد صبح شنبه در دیدار امام جمعه شیروان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی طی ماه مبارک رمضان ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی ادامه داد: هم اکنون اقدامات اولیه اجرای این رزمایش در ماه رمضان در حال انجام است.

وی اطعام نیازمندان و توزیع سبدهای معیشتی را از مهمترین برنامه‌های ماه مبارک رمضان توسط این نهاد عنوان کرد و افزود: در ماه مبارک طی دو مرحله توزیع سبدهای معیشتی را نیز در برنامه داریم که مرحله اول آن به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) انجام می‌شود.

الهی راد به بودجه تعهدی و کسب توفیقات این نهاد در این بخش اشاره کرد و بیان داشت: امسال نیز امیدواریم بیشترین بودجه را از حوزه‌های اکرام ایتام و طرح‌های مشارکتی جذب و در جهت حل مشکل نیازمندان صرف کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی در انتها گفت: هم اکنون ۹۵۰ فرزند یتیم و محسنین تحت پوشش این نهاد هستند که سرانه دریافتی ایتام ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۲۵۰ هزار تومان است.

کد خبر 5185393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha