۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۲۰

استاندار قم:

استان قم شرایطی ویژه در سطح بین المللی دارد

استان قم شرایطی ویژه در سطح بین المللی دارد

قم- استاندار قم با بیان اینکه استان قم شرایطی ویژه در سطح بین المللی دارد، گفت: آمادگی برای مقابله با هرگونه عملیات تخاصمی در شهر از اهمیت ویژه برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست بعد از ظهر سه شنبه در جلسه تودیع و معارفه فرمانده پیشین و فرمانده جدید پدافند هوایی حضرت معصومه (س) با بیان اینکه استان قم شرایط ویژه در سطح بین المللی دارد، گفت: آمادگی برای مقابله با هرگونه عملیات تخاصمی در این شهر از اهمیت ویژه برخوردار است.

استاندار قم همکاری فرمانده پیشین پدافند حضرت معصومه (س) با شورای تأمین را مورد توجه قرار داد و افزود: امیدواریم با تداوم این همکاری‌ها شاهد تأمین امنیت مردم و شهر قم باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود همراهی ارتش با سیاست‌های استان طی دوره گذشته را مورد توجه قرار داد و گفت: شاهد تعامل بسیار خوب پدافند حضرت معصومه (س) در طرح‌های مقابله با شیوع کرونا در استان قم بودیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از خدمات امیر علی اسدی فرمانده پیشین پدافند هوایی حضرت معصومه (س)، برای سرهنگ نعمت محسنی زرین فرمانده جدید پدافند هوایی حضرت معصومه (س) آرزوی توفیق در خدمت به شهر کریمه اهل بیت (س) کرد.

کد خبر 5188442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha