۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۲۷

رئیس سازمان صمت زنجان:

۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات طرح رونق در استان زنجان پرداخت شد

۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات طرح رونق در استان زنجان پرداخت شد

زنجان- رئیس سازمان صمت زنجان گفت: طی سال گذشته در مجموع دو هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان تسهیلات طرح رونق در این استان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فغفوری ظهر سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان طی سال گذشته با قوت بیشتری برگزار شد، گفت: در سالجاری این جلسات با جدیت و برنامه ریزی درستی قوت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: طی سال گذشته در مجموع دو هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان تسهیلات طرح رونق در این استان پرداخت شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات در این استان طی سال گذشته نسبت به سالهای گذشته بسیار خوب بوده است، گفت: طی سال گذشته در مجموع ۲۸۶ متقاضی در استان زنجان برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند که از بین آنان ۲۵۰ متقاضی واجد شرایط به شبکه بانکی معرفی شدند و از بین متقاضیان معرفی شده به شبکه بانکی، پرداخت تسهیلات به ۱۸۰ پرونده محقق شد..

فغفوری به عملکرد موفق استان در زمینه اجرای برنامه مربوط به نهضت تولید داخل در سال گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: هدف گذاری سال گذشته در راستای نهضت ساخت داخل برای استان به ارزش ۶۶ میلیون دلار بود که این رقم در پایان سال با رشد ۲۴۵ درصدی به بیش ا ز ۱۶۲ دلار میلیون رسید.

وی افزود: استان‌های تهران، اصفهان، مرکزی، کرمان و کرمان بیش از ۵۵ درصد میزان تولید داخل را کشور را به خود اختصاص دادند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان ابراز داشت: شبکه بانکی استان طی سال گذشته در پرداخت تسهیلات عملکرد بسیار خوبی داشته است.

کد خبر 5188459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha