۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۲۱:۲۵

دادستان عمومی و انقلاب دامغان:

۸۸ فقره پرونده تخلف اراضی ملی دامغان ثبت شد

 ۸۸ فقره پرونده تخلف اراضی ملی دامغان ثبت شد

دامغان- دادستان عمومی و انقلاب دامغان از تشکیل ۸۸ فقره تخلف در حوزه اراضی ملی این شهرستان طی سال گذشته خبر داد و گفت: با متخلفان برخورد قضایی صورت گرفته است.

محمد تقی گلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه ۸۸ فقره تخلف در حوزه اراضی ملی دامغان طی سال گذشته تشکیل پرونده شده است، تاکید کرد: عاملان این تخلفات از سوی ضابطین قضائی شناسایی و به دادگاه ارجاع داده شده‌اند.

وی افزود: دستگاه قضائی دامغان با هدف حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و کاهش تخلفات در اراضی ملی نقش مهم و تأثیر گذار داشت و این مهم نیز در سال جاری تقویت خواهد شد.

دادستان دامغان گفت: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضائیه، ضابطان قضائی در ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری در برخورد با متجاوزان به اراضی ملی هیچ‌گونه مماشاتی ندارند و برابر مقررات و قانون برخورد و برای متخلفان پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضائی ارسال می‌کنند.

گلی با بیان اینکه منابع طبیعی در نوک پیکان مبارزه با زمین‌خواری قرار دارد، افزود: ریشه کنی پدیده زمین خواری در سطح اراضی ملی به طور جد در دستور کار دستگاه قضائی قرار دارد و در این راستا با افراد سود جو و فرصت طلب که اقدام به تصاحب اراضی ملی کرده، برخورد خواهد کرد.

کد خبر 5188460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha