۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۴۸

برترین کاور بدنه خودرو در تهران

برترین کاور بدنه خودرو در تهران

تهران- کاور بدنه خودرو عبارتی است که در طی چند سال اخیر بسیار شنیده شده و حتی تعداد کثیری از مردم با چیستی آن آشنا هستند در این مطلب به معرفی برترین کاور بدنه خودرو در تهران پرداخته ایم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کاور بدنه خودرو عبارتی است که در طی چند سال اخیر بسیار شنیده شده و حتی تعداد کثیری از مردم با چیستی آن آشنا هستند.

اما برای اینکه بتوانیم نکات خود را به خوبی بیان کنیم ابتدا به اختصار توضیح می‌دهیم که کاور بدنه خودرو چیست.

کاور بدنه خودرو چیست؟

کاور بدنه در واقع پوششی است که به منظور زیبایی و محافظت بیشتر از بدنه خودرو نصب می‌گردد. کاورها در انواع و رنگ‌های متفاوتی وجود دارند و برندهای زیادی هستند که این پوشش‌ها را تولید می‌کنند. محافظ و کاور Wrap وظیفه پوشاندن و حفاظت از بدنه خودرو را بر عهده دارد، اما بیشتر تاکید آن بر روی نمای اتومبیل می‌باشد و در رنگ‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شوند. برای حفاظت هر چه بهتر از رنگ بدنه شما باید از محافظ‌های بادی فنس و یا همان PPF استفاده کنید تا مقاومت بیشتری را به رنگ بدنه خودرو شما بدهد. بنابراین با توجه به نیازهای خود می‌توانید از بین انواع مختلف استفاده کنید.

پوشاندن بدنه خودرو با کاور

برای انجام این کار علاوه بر داشتن وسایل مورد نیاز، نصاب کاور باید تبحر زیادی را داشته باشد تا بتواند به خوبی خدمات مورد نیاز شما را به شما ارائه دهد. در ادامه به تعدادی از وسیله‌ها و تخصص‌هایی که یک دیتیلینگ کار به آن نیاز دارد اشاره خواهیم کرد.

مواد و وسایل مورد نیاز برای کاور بدنه خودرو

اولین موردی که به به ذهن هر کسی می‌رسد، تهیه و خرید پوشش یا همان کاور می‌باشد. باید این را بدانید که در اکثر مراکزی که این خدمات را انجام می‌دهند انواع مختلفی از مدل‌های کاور وجود دارد که می‌توانید از میان آنها کاور مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما باید دقت داشته باشید که کاور از استانداردهای خود پیروی کرده باشد و جنس آن مرغوب باشد. در غیر این صورت امکان دارد که پس از اجرا به دلبل کمبود کیفیت کاور بدنه شما خراب شود.

به غیر از پوشش برای کاور بدنه خودرو شما به وسایلی دیگر نیاز دارید تا این پوشش را بر روی بدنه خودرو اعمال کنید. و قبل از نصب نیز باید سطح اتومبیل خود را از هر گونه نا همواری و خرابی رنگ بر طرف کنید تا بتوانید ظاهر مورد نظر خود را از کاور بدنه خودرو بگیرید. به غیر از این موارد و پیش نیازهای که برای کاور خودرو نیاز دارید شما به یک فرد متبحر در دیتیلینگ نیاز دارید تا بتواند هر چه بهتر کاور را بر روی بدنه خودروی شما نصب کند. در نهایت مهارت نصاب و مواد اولیه ای که در این خدمات استفاده می‌شوند هزینه کاور بدنه خودرو را معلوم می‌کنند.

مزایای استفاده از کاور در چیست؟

کاور بدنه ظاهر بسیار جالبی را به خودروی شما می‌دهد و این امر باعث می‌شود تا رنگ دلخواه خود را بر روی اتومبیل داشته باشید، در ضمن این کاورها ایمنی نسبی را به رنگ اصلی بدنه خودرو شما می‌دهند. و اگر رنگ آنها کهنه شود می‌توان به راحتی آنها را تعویض کرد.

برترین کاور بدنه خودرو در تهران

خدمات دیتیلینگ یکی از مشاغلی است که در سر تا سر تهران یافت می‌شود اما بهره گیری از تیمی که سابقه فعالیت حرفه ای داشته باشد بسیار مهم است. ما در ادامه به معرفی یکی از این مراکز واقع در شمال شرقی تهران می‌پردازیم.

مجموعه شیکرپ از سال ۱۳۹۶ با ایده فرهود حسینی و با علاقه زیاد به صنعت خودرو ایجاد شد. شیکرپ به معنی پوشش شیک می‌باشد و هدف این مجموعه زیبایی خودروهای داخل شهر می‌باشد. ابتدا این مجموعه کار خود را با احیا یا ریکاوری رنگ بدنه خودروها شروع کرد.

در ادامه کارکنان مجموعه آموزش‌های خود را در دانشگاه شریف تکمیل کرده و رفته رفته کار کاور بدنه خودرو در این مجموعه آغاز شد. مدیریت مجموعه آقای حسینی آموزش‌های تکمیلی را در دبی، ترکیه و ایران گذراند و کیفیت کار مجموعه را به حداکثر رسانید. امروزه این مجموعه در زمینه‌های کاور بدنه، سرامیک بدنه، بادی فنس، فیس لیفت، صفر شویی و صافکاری و نقاشی فعالیت خود را گسترش داد و آماده ارائه خدمات به شما مشتریان محترم می‌باشد.

مجموعه دیتیلینگ خودرو شیکرپ با داشتن کادری مجرب و متخصص در کلیه خدمات دیتیلینگ آماده ارائه سرویس‌های خود به شما عزیزان می‌باشد. این گروه با اتکاء به دانش فنی، پرسنل حرفه ای و تجربه چند ساله خود بهترین خدمات را برای اتومبیل‌های جدید و قدیمی شما ارائه می‌دهد. مزیت مجموعه شیکرپ دارا بودن محیط تمیز و عاری از آلودگی، زمان مناسب برای تحویل پروژه به مشتریان و همچنین امن بودن خودروی شما در محیط دارای CCTV، استفاده از بهترین برندهای روز دنیا، به روز بودن علم پرسنل نسبت به مواد و تکنیک‌های جدید، استفاده از بهترین و به روز ترین دستگاه‌های روز دنیا و نورپردازی حرفه ای در جهت آشکار سازی کوچک‌ترین جزئیات بدنه خودرو می‌باشد.

شاید نتوان گفت که بهترین کاور بدنه تهران کجا انجام می‌شود اما بدون شک مجموعه دیتیلینگ شیکرپ یکی از بهترین‌ها در تهران می‌باشد.

شماره تماس: ۰۹۱۲۲۰۸۱۸۰۷ – ۲۲۹۷۱۵۲۶

آدرس: تهران-اتوبان بابایی-شرق به غرب-لاین کندرو-بعد از هنگام-جنب شهرک قمر بنی هاشم-مجتمع تعمیرگاهی صدر-کوچه اول سمت چپ- پلاک ۱۸

آدرس سایت: www.chicwrap.ir

آدرس اینستاگرام : @chic.wrap

* این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5188597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha