۲۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۸:۴۹

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان تداوم داشته باشد

کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان تداوم داشته باشد

تهران- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی بسیار خوب برای مواسات است بر ضرورت تداوم کمک های مومنانه در این ماه تاکید کرد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان طبق سفارش ائمه همواره از ارزش والایی برخوردار بوده است اظهار داشت: کمک‌های مومنانه از سنت‌های جامعه اسلامی محسوب می‌شود.

محمودی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی بسیار خوب برای مواسات است بر ضرورت تداوم کمک‌های مومنانه در این ماه تاکید کرد و عنوان داشت: با یاری خداوند و همت مردم و دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف کمک‌های خدا پسندانه و مواسات در جامعه فراگیرتر از قبل شده است.

امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: همان طور که پیر و جوان در تبعیت از ولایت فقیه با زبان روزه در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از کشور به میدان جنگ رفتند و عملیات رمضان را رقم زدند امسال نیز همچون سال گذشته باید در لبیک به فرمان رهبری در کمک به محرومین رزمایش‌های مواسات را رقم بزنیم تا همدلی زیبایی در سراسر کشور برقرار شود.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان تهران با یادآوری اینکه تعدادی زیادی از کارگران روزمزد به دلیل شیوع کرونا آسیب دیده‌اند، گفت: مساجد شکوه همدلی مردم از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است و در این روزهای کرونایی در همه شهرها و روستاها با محوریت مساجد مردم نوع‌دوست و خیران بزرگوار از نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا دست گیری می‌کنند.

کد خبر 5190490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha