۲۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۴۹

امام جمعه رباط کریم خبر داد؛

تداوم کمک‌های مومنانه رباط کریم در ماه مبارک رمضان

تداوم کمک‌های مومنانه رباط کریم در ماه مبارک رمضان

رباط کریم- امام جمعه رباط کریم از تداوم کمک‌های مومنانه این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در همین راستا ۴۰۰ کیلو گوشت بین نیازمندان رباط کریم توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن ترابی ظهر شنبه در حاشیه بازدید از کمک‌های مومنانه خیرین که با حضور فرماندار، شهردار و فرمانده سپاه رباط کریم برگزار شد در جمع خبرنگاران از تداوم کمک‌های مومنانه این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در همین راستا ۴۰۰ کیلو گوشت بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

وی با اشاره به بروز تمام مشکلات، کمبودها و سختی‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا گفت: یک سری از اتفاقات هم مایه سرافرازی کشور و مردم بود و انجام کمک‌های مومنانه و فعالیت‌های جهادی در حوزه تهیه بسته‌های معیشت و غذایی جان تازه ای به جامعه بخشید.

ترابی بیان داشت: رزمایش کمک مومنانه با تدبیر رهبر معظم انقلاب و طی چندین مرحله اجرا و طی آن خانواده‌های زیادی بسته‌های معیشت خود را دریافت کردند و فداکاری و ایثار کادر بهداشتی و درمانی در مبارزه با کرونا را نمونه‌ای دیگر از روی دیگر سکه شیوع ویروس کرونا را به نمایش گذاشت و حضور نیروهای جهادی در ارائه خدمات، تغسیل و مراقبت از بیماران کرونایی مورد تحسین جهانیان قرار گرفت.

امام جمعه رباط کریم عنوان داشت: خوشبختانه برگزاری رزمایش کمک مومنانه توانست اقشار آسیب پذیر را در کشور از گزند بیشتر کرونا مصون نگه دارد.

کد خبر 5191070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha