۳۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۵۹

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد؛

قاچاق گوسفند زنده از اصفهان / قاچاقچیان دستگیر شدند

قاچاق گوسفند زنده از اصفهان / قاچاقچیان دستگیر شدند

اصفهان - فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۸۵ رأس گوسفند زنده قاچاق از استان اصفهان به خارج از کشور در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمیدرضا اکبری اظهار داشت: مأموران پایگاه اطلاعاتی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود از قاچاق محموله‌ای از احشام به مقصد کشورهای حاشیه خلیج فارس مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیونت حامل گوسفند زنده مشکوک و پس از استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد راننده فاقد هرگونه مدارک معتبر برای حمل بار خود بوده و دام‌ها به منظور قاچاق حمل می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان بیان کر: در این عملیات ۸۵ رأس گوسفند زنده قاچاق کشف و راننده خودرو نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به همراه پروند تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به کمبود گوشت قرمز در بازارهای داخلی که باعث گرانی این کالا و بروز مشکلاتی برای شهروندان شده، گفت: پلیس با اقتدار با کسانی که برای کسب سود و منفعت خود در زندگی مردم اخلال ایجاد می‌کنند، برخورد می‌کند.

کد خبر 5192934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha