۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۵۹

با انتشار توییتی اعلام کرد؛

واکنش نماینده پارلمان عراق به حادثه بیمارستان کروناییها در بغداد

واکنش نماینده پارلمان عراق به حادثه بیمارستان کروناییها در بغداد

یکی از نمایندگان پارلمان عراق به حادثه مرگبار بیمارستان مخصوص بیماران کرونایی در بغداد پایتخت این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد البلداوی از نمایندگان پارلمان عراق با انتشار توییتی به حادثه مرگبار بیمارستان مخصوص بیماران کرونایی در بغداد پایتخت این کشور واکنش نشان داد.

وی در توییت خود نوشت: فاجعه پشت فاجعه، ناکامی پشت ناکامی. دولتی که مدعی است یک حکومت است اما برنامه و هدفی ندارد و پروژه ای را هم دنبال نمی کند. دیروز در دیالی و امروز در بیمارستان ابن الخطیب بی ارزش ترین چیز خون مردم است. امنیت از دست رفته است، بخش خدمات در وضعیت بحرانی است، بهداشت و درمانی وجود ندارد، اوضاع اقتصادی و مالی هم بحرانی است. شما چه چیزی باقی گذاشته اید؟

از سوی دیگر هانی عبد الصاحب الخطیب استاد دانشگاه مستنصریه بغداد هم به آتش سوزی در بیمارستان ابن الخطیب واکنش نشان داد و در توییتی اعلام کرد: پس از فاجعه ابن الخطیب پیش روی وزیر بهداشت و معاونان او راهی جز استعفا نیست تا از این طریق شعله های آتش درون اهالی را فرو نشانند. ما به فراکسیون پارلمانی نگاه می کنیم که وزیر بهداشت به آن وابسته است. با این استعفا از شدت ناراحتی این فاجعه کاسته خواهد شد.

گفتنی است که منابع رسانه‌ای اعلام کردند که شمار قربانیان حادثه آتش سوزی در بیمارستان مخصوص بیماران کرونایی در شهر «بغداد» عراق به ۸۲ نفر افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، این درحالی است که پیشتر اعلام شده بود آتش سوزی در بیمارستان «ابن الخطیب» که مخصوص بیماران کرونایی است، ۲۷ نفر بوده است.

کد خبر 5197497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha