۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۴۵

سرپرست تیم تنیس روی میز وچان کردستان:

حمایت ویژه از ورزش بانوان نتایج بزرگی برای کردستان به ارمغان دارد

حمایت ویژه از ورزش بانوان نتایج بزرگی برای کردستان به ارمغان دارد

سنندج- سرپرست تیم تنیس روی میز وچان کردستان گفت: هم اکنون بازیکنان ما با کمترین امکانات در جمع چهار قدرت برتر ایران هستند و بدون شک حمایت ویژه از ورزش بانوان نتایج بزرگی برای استان دارد.

پرستو چپری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: افراد جوانی در تیم داریم که در لیگ‌برتر بزرگسالان خوش درخشیده‌اند. سایر تیم‌ها تجربه بالایی دارند اما بازیکنان ما با صعود به پلی‌آف عملکرد رضایت‌بخشی از خود نشان داده‌اند.

سرپرست تیم وچان کردستان با بیان اینکه شرایط روحی‌روانی تأثیر بسیاری بر نتایج بازی‌ها خواهد گذاشت، خاطر نشان کرد: در مرحله رفت بانتیجه‌ی چهار بر دو دانشگاه‌آزاد را شکست دادیم و در مرحله برگشت به تساوی سه بر سه رسیدیم و شناخت خوبی از این تیم داریم که اگر اردوهای پیش‌از مسابقات برگزار شود، نتیجه‌ی بهتری هم خواهیم گرفت.

وی ضمن ابراز نگرانی بابت تعویق مداوم مسابقات تصریح کرد: همواره سلامتی تیم و کادر فنی در اولویت است و این موارد از عهده ما و فدراسیون خارج است. وی افزود: بازیکنان تیم اکنون زیر نظر کادر فنی مشغول به تمرینات انفرادی هستند و خود را در شرایط مسابقه نگاه‌خواهند داشت.

چپری در واکنش به هزینه تیم‌داری در لیگ برتر متذکر شد: استان کردستان از پتانسیل بالایی برخوردار است و چه خوب که مسئولانی که باشگاه‌داری می‌کنند، بیشتر و بیشتر شوند.

وی افزود: ما استان صنعتی نیستیم و همیشه از نظر اسپانسر مشکل داریم لذا از مسئولین انتظار می‌رود باشگاه‌ها را بیشتر حمایت کنند تا عملکرد بازیکنان ما نتیجه‌بخش باشد.

سرپرست تیم وچان ادامه داد: اگر اداره ورزش و جوانان توانایی تیم‌داری در رقابت‌ها را داشته باشد و استان کردستان با داشتن دو نماینده که یکی از آن‌ها صرفاً به بازیکنان بومی اختصاص یابد، گام بلندی در جهت پیشرفت این رشته در استان برداشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم تنیس‌روی‌میز وچان کردستان پس از رقابت با حریفان در لیگ‌برتر بزرگسالان کشور، توانست به مرحله پلی‌آف رقابت‌ها برسد و حریف تیم دانشگاه آزاد اسلامی شود.

وچان که از افراد بومی و غیربومی تشکیل شده با نمایش خوب در مرحله نخست هواداران را به کسب سکو امیدوار کرده‌است.

کد خبر 5200112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha