۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۴۶

مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا خبر داد؛

تجلیل از معلمان صومعه سرایی همزمان با هفته معلم

تجلیل از معلمان صومعه سرایی همزمان با هفته معلم

صومعه سرا- مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم از مدیران و معلمان نمونه صومعه سرایی در ایام کرونا تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بالو ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم این هفته را گرامیداشت علم، دانش و معرفت دانست و اظهار کرد: باید از تلاش‌های معلمان در ایام شیوع ویروس کرونا تجلیل و قدردانی شود.

وی در ادامه به برنامه‌های آموزش و پرورش صومعه‌سرا در این هفته اشاره کرد و افزود: در هفته بزرگداشت مقام معلم از مدیران و معلمان جهادگر در عرصه مقابله با کرونا که در امر اهدای گوشی و تبلت به دانش‌آموزان فاقد تجهیزات هوشمند و همچنین تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی به خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند مشارکت داشته‌اند، تجلیل به عمل می‌آید.

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با اشاره به تجلیل از معلمان موفق در زیست بوم جدید که در مرحله شهرستانی و استانی حائز رتبه برتر شده‌اند، ادامه داد: از چند تن از همکاران پیشکسوت و بازنشسته به عنوان چهره‌های ماندگار آموزش و پرورش نیز تقدیر به عمل می‌آید.

وی گلباران مزار شهدا، دیدار با مسئولین شهرستان، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و خانواده همکاران فرهنگی متوفی در دوران کرونا را از دیگر برنامه‌ها در هفته بزرگداشت مقام معلم عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا ادامه داد: برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های هفته معلم گامی مؤثر در جهت توجه به شأن و منزلت معلمان و معرفی کارهای ارزشمند و هنرمندانه آنها به جامعه باشد.

کد خبر 5200836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha