۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۱۷

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص):

مسئولان در صحبت‌های خود اجازه سوء استفاده را به دشمنان ندهند

مسئولان در صحبت‌های خود اجازه سوء استفاده را به دشمنان ندهند

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت ویژه میدان در کنار دیپلماسی، گفت: مسئولان در صحبت های خود اجازه سوء استفاده به دشمنان را ندهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان ظهر امروز در نشست اصحاب رسانه به مناسبت روز عقیدتی و سیاسی اظهار کرد: اهمیت شب قدر و ایام شهادت امام علی (ع) به نزول قرآن و اهمیت و جایگاه ولایت است و حضرت زهرا (س) در این شب‌ها اجازه نمی‌دادند بچه‌ها بخوابند تا از رحمت خداوند بهره‌مند شوند.

وی افزود: امروز ولایت فقیه ادامه راه ائمه هدی بوده و هر کجا از قرآن و ولایت تبعیت شده همراه با عزت و سربلندی و اگر مشکلاتی وجود دارد به علت کم کاری مسئولان بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز توانایی دفاعی ایران در مقایسه با سال قبل به پشتوانه افزایش سطح علم و فناوری کشور حتی با سال گذشته قابل مقایسه نیست و نباید نقش مجاهدان میدان کم ارزش تلقی شود و خداوند نیز به ارزش خدمت در میدان قسم یاد کرده است.

جلیلیان با اشاره به اینکه میدان و دیپلماسی تکمیل کننده یکدیگر هستند، بیان کرد: باید در صحبت‌ها بسیار دقت شود زیرا میدان همواره دیپلماسی را تقویت می‌کند و افرادی که خود را صاحب نظر در دیپلماسی می‌دانند باید مراقب باشند تا دشمن در این شرایط سو استفاده نکند.

وی با اشاره به انتخاب شعار تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها از تولید خاطر نشان کرد: اصلاح نظام بانکی و سنگ اندازی‌ها در مسیر تولید نقش مهمی در تولید داخلی دارند که باید برطرف شود اما در کنار این موارد به فرهنگ سازی حوزه کار نیازمند هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: افزایش کیفیت کالای داخلی و عدم استفاده از کالای خارجی در کنار پرهیز از مصرف گرایی و اسراف از جمله فرهنگ سازی مورد نیاز در مورد تولید ملی است.

جلیلیان گفت: سپاه پاسداران در عرصه خدمت گذاری، محرومی زدایی و حوزه فرهنگ و سیاست بسیار خوب عمل کرده و این عملکرد همواره مورد تأیید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده زیرا گوش به فرمان رهبری بودن، آگاه بودن به مسائل زمان، وظیفه شناسی، بصیرت و معنویت از شاخصه‌های پاسداران است و افرادی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این مکتب تربیت می‌شوند.

وی با اشاره به اقدامات حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) اضافه کرد: برگزاری جلسات قرآنی در ماه مبارک رمضان در فضای باز و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، برگزاری یک هزار ۴۷۹ جلسه عقیدتی و سیاسی ویژه پاسداران، برگزاری یک هزار و ۱۱۱ جلسات آگاهی بخشی ویژه سربازان وظیفه، ۲۵۰ جلسه بررسی بیانیه گام دوم انقلاب، برگزاری دوره‌های تدبر در قرآن و نشست‌های درک مفاهیم قرآن و اخلاق ویژه جهادگران سپاهی از اقدامات نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: همانگونه که بارها تاکید شده سپاه در موضوع انتخابات ورود مصداقی نخواهد داشت اما در برگزاری پرشور و تبیین ویژگی‌های مورد نظر رهبر معظم انقلاب انجام وظیفه می‌کند.

جلیلیان بیان کرد: دشمن در این روزها سعی دارد مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کند اما مردم بار دیگر بصیرت خود را نشان خواهند داد و نقشه دشمنان را خنثی می‌کنند زیرا به فرموده مقام معظم رهبری جایگاه رئیس جمهور یک مقام پر مشغله بوده و قرار گرفتن فرد اصلح به مشکلات مردم کمک خواهد کرد.

وی افزود: اگر کسی از مجموعه سپاه کاندید شود به صرف این موضوع مجموعه سپاه از او حمایت نخواهد کرد و تنها در مسیر ولایت حرکت خواهد کرد.

کد خبر 5202143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha