۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۰۴

مدیرکل کمیته امداد کرمان:

میزان نیاز مددجویان کمیته امداد کرمان بسیار بالاست

میزان نیاز مددجویان کمیته امداد کرمان بسیار بالاست

کرمان - مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به تنوع و فراوانی بالای نیازهای مددجویان گفت: منابع مالی پاسخگوی نیاز مددجویان کمیته امداد نیست.

یحیی صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص توزیع بسته‌های معیشتی بین مددجویان کمیته امداد استان کرمان اظهار کرد: در آخر سال ۹۸ مقداری سبد معیشتی برای ما تأمین شد که از محل بودجه‌های دولتی بود ولی امسال هیچ سبد دولتی معیشتی نیامده است.

وی ادامه داد: تا کنون بالای ۳۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان کرمان طی دو ماه گذشته توزیع کردیم که عمدتاً خیران از طریق مراکز نیکوکاری کمک کرده اند.

صادقی گفت: با توجه به حضور ۱۲۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد این تعداد بسته معیشتی جوابگو نیست و تلاش ما این است که به هر خانواده یک بار این سبد تعلق گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: بسیج و ستاد اجرایی فرمان امام قول داده اند اولویت خدمت رسانیشان مددجویان کمیته امداد باشند.

وی با اشاره به تنوع و فراوانی نیازهای مددجویان افزود: مثلاً اولویت نیاز یک دانش آموز تبلت یا گوشی معمولی است تا بتواند در کلاس درس حضور پیدا کند اما خانواده‌ای دیگر نیاز به سرپناه یا کمک هزینه درمان دارد.

وی با اشاره به اینکه منابع پاسخگوی نیاز مددجویان کمیته امداد نیست، گفت: برخی از مددجویان را به خیران خاص وصل می‌کنیم و از این طریق عمده مشکل آنها حل و فصل می‌شود اما باز هم آمار نیاز بسیار بالاست.

کد خبر 5202898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha