۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۱۸

همزمان با ماه رحمت الهی صورت گرفت؛

توزیع بیش از ۴۳۰۰ تن اقلام اساسی در کرمانشاه

توزیع بیش از ۴۳۰۰ تن اقلام اساسی در کرمانشاه

کرمانشاه- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از چهار هزار و ۳۰۰ تن اقلام اساسی در این استان توزیع شد.

احسان باقرخانی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به توزیع اقلام اساسی تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه اظهار کرد: در انبارها و سردخانه‌های این استان، به اندازه کافی کالاهای اساسی ذخیره شده و برای تنظیم بازار کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان با قیمت مصوب در حال عرضه به مردم است.

وی افزود: کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان با نظارت مستقیم بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در حال توزیع است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: با توجه به سهمیه اختصاص یافته کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار، تاکنون یک هزار و ۶۰۰ تن برنج، یک هزار و ۶۵۰ تن شکر، یک هزار تن قند و ۶۵ تن گوشت قرمز منجمد توزیع شده است.

باقرخانی تصریح کرد: علاوه بر موارد فوق، یک هزار و ۲۰۰ تن روغن صنف قنادی و انواع روغن‌های جامد و مایع در حد نیاز بازار مصرف در ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه توزیع شده است.

کد خبر 5205089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha