۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۹:۴۲

استاندار گیلان تأکید کرد:

نمایش همدلی و حمایت از فلسطین با تولید محتوای مناسب در فضای مجازی

نمایش همدلی و حمایت از فلسطین با تولید محتوای مناسب در فضای مجازی

رشت- استاندار گیلان گفت: ملت ایران برای دومین سال با وجود شیوع کرونا همدلی و حمایت خود از فلسطین را با تولید محتوای مناسب در فضای مجازی به نمایش می گذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس، دفاع از مردم مظلوم فلسطین آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی و مردم ایران دانست و اظهار کرد: روز قدس میراث گرانبهایی است که از امام راحل به یادگار مانده است.

وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته، مردم ایران و بسیاری از ملت‌های مسلمان جهان، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس را با حضور در خیابان‌ها و برگزاری راهپیمایی گرامی می‌داشتند، افزود: با شیوع ویروس کرونا برای دومین سال امکان برگزاری راهپیمایی نبوده و ملت ایران با برنامه‌های نمادین از ملت مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.

زارع با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده در استان گیلان، گفت: ملت ایران و گیلانیان مؤمن و ولایتمدار، بار دیگر با حضور در این برنامه‌ها به ویژه در بستر فضای مجازی و ارتباطات غیرحضوری و فیزیکی، بار دیگر همدلی و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین به نمایش خواهند گذاشت.

استاندار گیلان اضافه کرد: با تولید محتواهای متناسب با آرمان‌های قدس، فلسطین و استکبار ستیزی؛ زمینه انتقال این مفاهیم ارزشی به نسل جوان فراهم می‌شود.

کد خبر 5205909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha