۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۲۷

امام جمعه بوشهر:

تحولات فرهنگی استان بوشهر قابلیت الگوشدن در کشور را دارد

تحولات فرهنگی استان بوشهر قابلیت الگوشدن در کشور را دارد

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بوشهر از حیث فرهنگی از ظرفیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است و می‌تواند به الگوی مناسبی در سطح کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر شنبه در وبینار بررسی برنامه‌های فرهنگی - تبلیغی استان بوشهر اظهار داشت: نگاه تحول‌آفرین سازمان تبلیغات اسلامی برای رسیدن به اهداف تمدنی، بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به گزارش ارائه شده توسط مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان داشت: حرکت انجام شده یک تحول بر مبنای مطالبات جامعه هدف و نگاه آمایشی به جغرافیای مورد نظر است که با بررسی‌های دقیق انجام شده است.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: استفاده از نقاط قوت، رفع نقاط ضعف و با یک برنامه‌ریزی دانشی و موضوعیت اشرافی و نظارت کارآمد انجام شده و منشأ حرکت خوبی است.

وی با اشاره به ظرفیت فوق‌العاده استان بوشهر در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و حتی حوزه علم و فن‌آوری تصریح کرد: بوشهر از حیث فرهنگی از ظرفیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: با برنامه‌ریزی‌های مناسبی نظیر همین برنامه‌ای که مدیرکل تبلیغات بوشهر ارائه کرد و پشتیبانی مناسب و اشراف و نظارت بالاتر و تسریعی که در انجام کارها انجام می‌گیرد، می‌تواند به الگوی مناسبی در سطح کشور تبدیل شود.

وی تصریح کرد: مردم بوشهر، روحانیت استان و فعالان فرهنگی از جهت استعداد فوق‌العاده، اما نیازمند سازماندهی و مدیریت یک حرکت صحیح در صراط مستقیم هستند و خیلی از این مسیرها رفته شده است.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: به سازمان تبلیغات اسلامی تبریک می‌گویم که نگاه تحول‌آفرین بر اساس دانش، با فرهنگ قرآنی و معرفی و ارائه الگوهای معرفتی اسلامی را دنبال می‌کند که برای رسیدن به اهداف تمدنی از نظر فرهنگی کار خیلی بزرگی است.

کد خبر 5212483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha