۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۱۴

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان:

همایش تجلیل از فاتحان خرمشهر در سمنان برگزار می‌شود

همایش تجلیل از فاتحان خرمشهر در سمنان برگزار می‌شود

سمنان- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان از برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان سمنان در سالروز فتح خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد حسن سلامی ظهر سه شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران با بیان اینکه همایش تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان سمنان در سالروز فتح خرمشهر در سطح استان برگزار می‌شود، بیان کرد: این همایش بعد از ظهر دوم خرداد ماه با رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل‌ها برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مکان این نشست و همایش، مجتمع فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان است، افزود: جمع محدودی از رزمندگان و مدافعان خرمشهر در این نشست حضور خواهند داشت.

مدیر پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس استان سمنان نیز در این نشست بیان کرد: وقوع جنگ تحمیلی عراق علیه جمهوری اسلام، به نیابت از آمریکا و اسرائیل و برای مقابله با انقلاب اسلامی بود از سوی دیگر امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون رشادت شهدا و جانبازان است لیکن به هر میزان از خاطرات و افکار و آرمان‌های شهدا گفته شود، همچنان نیازمند پرداختن به ابعاد روحی آنها هستیم.

سرهنگ محمد نوروزیان با بیان اینکه شهدا و جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس دفاع از حیثیت، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به منصه ظهور رساندند، تاکید کرد: در آن برهه حساس از تاریخ، دفاع از خرمشهر برابر با دفاع از آبرو و حیثیت قلمداد می‌شد لذا کاری که در بیت‌المقدس انجام شد، عملیاتی شگرف بود.

کد خبر 5214978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha