۱ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۴۹

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان:

۴ طرح مطالعه آینده‌پژوهی در استان سمنان تهیه شد

۴ طرح مطالعه آینده‌پژوهی در استان سمنان تهیه شد

سمنان- مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان گفت: از سوی شورای راهبری مرکز مطالعات راهبردی استان چهار طرح مطالعه آینده پژوهی در استان تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس دانایی صبح شنبه در نشست مطالعات استراتژیک دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: مرکز مطالعات استراتژیک استان سمنان در سال گذشته از طرف اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری به استاندار پیشنهاد شد و طرح اولیه ارائه گردید و فعالیت این مرکز در نیمه دوم سال ۹۹ با انتخاب تیم خبره‌ای که پس از برگزاری آزمون علمی و پژوهش پذیرفته شدند آغاز شد.

وی با بیان اینکه ۲۳ نفر که توانمندی و خبرگی لازم را در مباحث مختلف علمی و پژوهشی داشتند با حکم استاندار به عنوان کادر مطالعاتی یا تیم شورای راهبری مرکز مطالعات معرفی شدند، افزود: در ماه‌های گذشته با همکاری صورت گرفته این تیم موفق به ارائه چهار طرح مطالعه آینده پژوهی استان سمنان شامل طرح تابستان ۹۹، پاییز ۹۹، زمستان ۹۹ و بهار ۱۴۰۰ شد و این طرح‌ها برای وزارت کشور ارسال و مورد توجه عرف، معاون سیاسی وزیر کشور قرار گرفت.

ارسال طرح برای روحانی

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان، ادامه داد: طرح‌های آینده پژوهی به عنوان یک الگوی برتر و موفق و ارزنده از استان سمنان بود که با عنایت ویژه استاندار و هدایت عالمانه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار این طرح‌ها پیشرفت خوبی داشتند و این طرح‌ها در جلسه شورای معاونین و فرمانداران استان هم ارائه و مورد استقبال قرار گرفت و با پیشنهاد استاندار طرح برای رئیس جمهور ارسال شده است.

دانایی بیان کرد: از مجموع ۲۳ نفری که به عنوان کادر مطالعاتی و شورای راهبری انتخاب شدند هشت نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا و ۱۵ نفر دارای کارشناسی ارشد هستند که سطح تحصیلات ۱۱ نفر در رشته علوم سیاسی، سه نفر در رشته علوم اجتماعی، چهار نفر فنی، دو نفر مدیریت، دو نفر حقوق و یک نفر جغرافیا است.

وی افزود: ۹۱ درصد کادر مرکز مطالعاتی زیر بیست سال سابقه دارند که این مهم نشان می‌دهد نیروهای این تیم جوان، خبره و با تحصیلات بالا هستند، همچنین ۱۲ نفر این تیم در استانداری و ۱۱ نفر در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان سمنان مشغول فعالیت هستند.

کد خبر 5217376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha