۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۸

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی:

مشاغل مزاحم در تبریز رو به ازدیاد است

 مشاغل مزاحم در تبریز رو به ازدیاد است

تبریز- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش مشاغل مزاحم در نقاط مختلف و شلوغ شهر تبریز، خواستار اقدام عملی نهادهای مسئول برای مدیریت این وضعیت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد رحمتی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرهای آذربایجان شرقی با بیان اینکه فروش میوه و کالا در بسیاری از تقاطع‌های کلان شهر تبریز به یک معضل تبدیل شده است، اظهار داشت: متأسفانه به علت بی توجهی برخی نهادهای مسئول شاهد افزایش روز به روز این رویه غلط هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد شهرداری و سایر دستگاه‌های مسئول تلاش بیشتری در زمینه رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از سد معبر و مقابله با تهدیدکنندگان امنیت و آسایش عمومی داشته باشند.

رحمتی با اشاره به اینکه زد و خوردهایی که گاهی اوقات به شکل جهت دار در فضای مجازی منتشر می‌شود، در شأن شهر ما نیست، یادآوری کرد: باید از شیوه‌های اقناعی در این زمینه استفاده کرد.

وی خواستار جداسازی مشاغل مزاحم و کاربری‌های جاذب سفر از نقاط شلوغ شهر تبریز شد و اضافه کرد: شهرداری تبریز باید به وظایف قانونی خود در ارتباط با سامان‌دهی و انتقال مشاغل مزاحم شهری عمل کند.

رحمتی بر لزوم برخورد دقیق و شدید با متخلفان رانندگی در سطح تبریز تاکید و افزود: فرهنگ سازی و آموزش و همچنین حمایت اعتباری و تجهیزاتی از پلیس، می‌تواند نقش مؤثری در تشدید کنترل‌های ترافیکی و به تبع آن، کاهش تخلفات و جرایم رانندگی داشته باشد.

وی با بیان اینکه سامان‌دهی هرچه بیشتر وضعیت ترافیکی در استان، نیازمند توجه بیشتر به تحلیل‌های کارشناسی و تخصصی است، خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت رسانه ملی و رسانه‌های استان برای آموزش‌های ترافیکی و حقوق شهروندی شد.

کد خبر 5219385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha