۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۵۱

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی تاکید کرد؛

پیگیری اجرای دقیق توانیر با موضوع عدم قطعی برق حوزه‌های امتحانات

پیگیری اجرای دقیق توانیر با موضوع عدم قطعی برق حوزه‌های امتحانات

از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی تأکید شد تا بخشنامه توانیر با موضوع «عدم قطعی برق حوزه‌های امتحانات نهایی» پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با صدور بخشنامه‌ای به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان ها تصریح کرد: به منظور جلوگیری از قطع برق در هنگام برگزاری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم، مدیرکل محترم نظارت بر توزیع برق کشور طی نامه شماره ۵۸۹/۳۱۳۶/۱۴۰۰ به تاریخ ۲ خرداد ۱۴۰۰ (پیوست) خطاب به تمام شرکت های توزیع نیروی برق استان ها اعلام نمودند، که با هماهنگی مدیران کل آموزش‌وپرورش استان ها ترتیبی اتخاذ نمایند تا از اعمال خاموشی (مدیریت بار) در ساعات برگزاری امتحانات اکیداً خودداری شود. بر این اساس، مدیران کل آموزش‌وپرورش استان ها در اسرع وقت با مدیرعامل شرکت برق استان (طبق نامه پیوست) هماهنگی و نتیجه را برای مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی ارسال نمایند.

به گزارش مهر، روز گذشته خبرگزاری مهر با انتشار گزارشی با عنوان قطعی برق چالش جدید دنیای آموزش مجازی / مسئولانی که پیگیر نیستند به این موضوع پرداخت که مسئولان آموزش و پرورش در خصوص قطعی برق و چالش میلیون ها دانش آموز که این روزها در حوزه های امتحانی و یا به صورت آنلاین در حال امتحان دادن هستند باید پیگیر باشند. این بخشنامه تنها در خصوص پیگیری جلوگیری از قطعی برق هنگام برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم است.

کد خبر 5219657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha