۴ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۱۵

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان:

۷۷۸ شعبه اخذ رای در استان سمنان ایجاد می‌شود

۷۷۸ شعبه اخذ رای در استان سمنان ایجاد می‌شود

سمنان- مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسمیات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به ایجاد ۷۷۸ شعبه اخذ رای در استان، گفت: ۳۶ شعبه بیش از دوره قبل است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس دانایی صبح سه شنبه در نشست ستاد انتخابات استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه ۷۷۸ شعبه اخذ رأی از سوی فرمانداری و ستادهای هیأت اجرایی انتخابات شهرستان‌ها در نظر گرفته شده که به نسبت دوره گذشته انتخابات، ۳۶ شعبه اخذ رأی در استان افزایش یافته است، تاکید کرد: تعداد شعب اخذ رأی در شهرها ۷.۱ درصد و در روستاها ۱.۴ درصد نسبت به دوره قبلی انتخابات بیشتر شده است.

وی افزود: برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۷۷۸ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۶۴۶ شعبه ثابت و ۱۳۲ شعبه سیّار است همچنین در انتخابات ۲۸ خرداد امسال ۴۸۲ شعبه اخذ رأی در مناطق شهری و ۲۹۶ شعبه اخذ رأی در مناطق روستایی در نظر گرفته شده است.

زمان قانونی تبلیغات اعلام شد

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: در دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان در ۳۵ شعبه اخذ رأی بالای یک هزار رأی داشتیم که با توجه به مدیریت مقابله با کرونا و جلوگیری از اجتماعات این شعبه‌ها در انتخابات ۲۸ خرداد افزایش می‌یابد.

دانایی با بیان اینکه از هفتم خرداد تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری آغاز می‌شود و به مدت ۲۰ روز ادامه می‌یابد، افزود: تبلیغات نامزدهای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هم از ۲۰ خرداد آغاز و هفت روز ادامه خواهد یافت.

وی در خاتمه با اشاره به موضوع مصوب ستاد کرونای استان سمنان، گفت: دستورالعمل اجتماعات در ستادهای انتخاباتی با هدف مدیریت مقابله و کرونا در روزهای آینده ابلاغ خواهد شد.

کد خبر 5219950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha