۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۱۴

مسئول بسیج هنرمندان مازندران مطرح کرد

فعالیت ۶۰۰۰ هنرمند بسیجی در مازندران

 فعالیت ۶۰۰۰ هنرمند بسیجی در مازندران

بابل- مسئول بسیج هنرمندان مازندران شمار هنرمندان بسیجی شناسایی شده در استان را شش هزار نفر ذکر کرد و گفت: ۷۵۰ نفر در بابل فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا هراسانی عصر شنبه در جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بابل اظهار داشت: این سازمان دارای شش هزار هنرمند بسیجی بوده که ۷۵۰ نفر در شهرستان بابل فعالیت می‌کنند و این نشان دهنده آن است که این شهرستان با ۱۲ درصد از این جمعیت دارای ظرفیت و توانمندی خوبی در عرصه فرهنگ و هنر است.

وی ادامه داد: شهرستان بابل همچنین دارای ۱۰ انجمن هنری است که مسئول جدید نیز باید از این ظرفیت در توانمندسازی هنرمندان استفاده کند.

هراسانی بیان کرد: ما در حال حاضر در جنگ نرم هستیم و در این جنگ از فرهنگ و هنر به عنوان ابزاری کارآمد در این جبهه انتظار می‌رود که هوشمندانه وبا بصیرت عمل کند.

مسئول بسیج هنرمندان مازندران عنوان کرد: معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، استعدادیابی، حفظ انسجام هنرمندان بسیجی و فعالیت‌های فردی و اجتماعی بسیجیان و خدمات‌رسانی اردوهای سازندگی، تولید هدفمند، تعلیم و تربیت و ایثار و مقاومت از جمله اهداف سازمان بسیج هنرمندان بوده است که امید داریم در این شهرستان که جزو رتبه‌های برتر است، اجرایی شود.

وی در بخشی دیگر از سخنانش به حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت وظیفه جریان هنری فقط پرداختن به مسائل اقتصادی، علمی و پژوهشی نیست بلکه هنرمندان باید جریان‌سازی فرهنگی داشته باشند تا بیانیه گام دوم انقلاب مورد فراموشی قرار نگیرد.

در این مراسم، از زحمات حسین پور تقدیر و احمد شهاب انداز به عنوان مسئول بسیج هنرمندان این شهرستان معرفی شد.

کد خبر 5223213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha