۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۸

با کمک خیران؛

۶ بخش تخصصی به بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل اضافه شد

۶ بخش تخصصی به بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل اضافه شد

آران و بیدگل- با کمک خیران شهرستان آران و بیدگل، ۶ بخش تخصصی از جمله واحد اسپیرومتری برای کمک به بیماران حاد تنفسی به بیمارستان سیدالشهدای این شهرستان اضافه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با کمک خیران شهرستان آران و بیدگل، ۶ بخش تخصصی به بیمارستان سیدالشهدا اضافه و به منظور کمک به بیماران تنفسی به ویژه مبتلایان به کرونای حاد دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت ۶۰۰ لیتر در دقیقه در این بیمارستان نصب و راه اندازی شد.

علی یوسفیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، در این ارتباط اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح خدمات با مساعدت و کمک خیران بزرگوار شهرستان و همکاری و تأمین اعتبار از طرف دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیمارستان سیدالشهدا اقدام به تأمین تجهیزات و راه اندازی بخش‌های بستری و سرپایی کرده است.

وی افزود: بخش ارتوپدی، بخش اورولوژی (جراحی کلیه و مجاری ادراری)، بخش پاتولوژی و آزمایشگاه تشخیص طبی بیمارستان، بخش VIP با ظرفیت ده تخت بستری در قالب اتاق‌های تک تخته و دو تخته با هتلینگ ویژه، طرف قرارداد بیمه‌های پایه و تکمیلی و واحد اسپیرومتری در کلینیک تنفسی بیمارستان برای ارائه خدمت به بیماران با مشکلات ریوی و بیماران مبتلا به کووید ۱۹ از بخش‌های اضافه شده به بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل است.

نصب و راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت ۶۰۰ لیتر در دقیقه

سرپرست بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تاکید کرد: همچنین دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت ۶۰۰ لیتر در دقیقه برای ارائه خدمات بهتر به بیماران حاد تنفسی در این بیمارستان نصب و راه اندازی شده است.

یوسفیان بیان کرد: برای تجهیز و راه اندازی بخش‌های مذکور هزینه‌ای بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال توسط خیران و دانشگاه علوم پزشکی کاشان انجام شده است.

کد خبر 5223896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha