۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۱۳

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی:

داوطلبان چالش شفافیت را سرلوحه اقدامات و تصمیمات خود قرار دهند

داوطلبان چالش شفافیت را سرلوحه اقدامات و تصمیمات خود قرار دهند

کاشان - عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا چالش شفافیت را سرلوحه اقدامات و تصمیمات خود قرار دهند.

حجت الاسلام سیدمحمود نبویان در حاشیه سفر به کاشان در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه استفاده از افراد شایسته و انقلابی باید اولویت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری باشد، اظهار داشت: این موضوع متأسفانه طی سال‌های اخیر اصلاً رعایت نشد و صرفاً به دلیل حضور فرد در ستاد انتخاباتی یکی از داوطلبان به آنها مشاغل گاه حساسی سپرده شد.

وی با بیان اینکه لازم است داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا چالش شفافیت را سرلوحه اقدامات و تصمیمات خود قرار دهند، ابراز داشت: باید مشخص شود که اطرافیان داوطلبان چه کسانی هستند تا مشکلاتی که این چند سال گذشته داشتیم را مجدداً با آن روبرو نشویم.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر شفافیت اطرافیان داوطلبان مورد توجه قرار نگیرد باعث فسادهای مالی می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه امسال شورای نگهبان با تاکید و وسواس زیادی بررسی صلاحیت داوطلبان را انجام داده و طبق قانون و فارغ از هرگونه مصلحت اندیشی تصمیم گرفتند.

وی با بیان اینکه کسی که تعلق به هم حزبی‌های خود دارد لیاقت ریاست جمهوری ندارد، خاطرنشان کرد: کسی که رئیس جمهور می‌شود متعلق به نظام و همه مردم است و نباید تصمیمات وی حزبی و گروهی باشد.

حجت الاسلام نبویان با اشاره به اینکه افرادی که فاقد شایستگی هستند در صورت ورود به شوراهای اسلامی، مجلس و حتی انتخاب به عنوان رئیس جمهور کشور را دچار ضربه و آسیب می‌کنند، بیان داشت: از مردم هم می‌خواهیم با اطلاع کامل، افراد را انتخاب و فرد اصلح را به دیگران معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه نجات ملت از شرایط سخت و اسفناک اقتصادی و معیشتی کنونی اولویت داوطلبان جبهه انقلاب باید قرار گیرد، افزود: امیدواریم با انتخاب یک دولت جوان و انقلابی توسط مردم شاهد بهبود اوضاع معیشتی و اقتصادی مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشیم.

کد خبر 5224667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha