۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۶

سخنگوی شورای وحدت استان همدان:

دولتی مردمی با اتکاء به توانمندی‌های داخلی تشکیل شود

دولتی مردمی با اتکاء به توانمندی‌های داخلی تشکیل شود

همدان_سخنگوی شورای وحدت استان همدان گفت: باید دولت قوی با اتکاء به توانمندی‌های داخلی و جوانان نخبه تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد خزائیان اظهار کرد: ما در این انتخابات با انباشت مطالبات اقتصادی و سیاسی مردم روبرو هستیم و باید ایجاد انگیزه و امید کنیم تا یک دولت قوی با اتکاء به توانمندی‌های داخلی و جوانان نخبه تشکیل شود.

وی ادامه داد: سال گذشته برخی از دوستان جبهه انقلاب به این نتیجه رسیدند که برخی از فعالیت‌های کشور و انقلاب اسلامی مغفول مانده است و پس از جمع‌بندی و بررسی نقاط ضعف و قوت تصمیم بر این شد که تشکیلاتی به نام شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی با محوریت جامعه روحانیت مبارز، اقشار و احزاب تشکیل شود.

سخنگوی شورای وحدت اصولگریان در همدان گفت: ۱۹ کمیته در بخش اقشار اعم از جوانان، بانوان، دانشجویان، فرهنگیان، اصحاب رسانه، هیئت‌های مذهبی، کشاورزان، رزمندگان و ایثارگران حضور دارند و در بحث احزاب نیز بیش از ۴۰ حزب در کشور عضو شورای وحدت هستند و این احزاب با رأی خود ۵ حزب را به عنوان ترکیب شورای وحدت در استان‌ها انتخاب می‌کنند.

بهزاد خزاییان با بیان اینکه شورای وحدت یک ساختار انتخاباتی نیست و یک ساختار عمومی است که بعد از انتخابات هم ادامه پیدا می‌کند تا مطالبات مردم را پیگیری کند، تصریح کرد: شورای وحدت با گفتمان عدالت خواهی، کارآمدی و توسعه‌ی درون زا وارد عرصه سیاسی کشور شده است و اولین تشکیلاتی بود که در حوزه انتخابات از آیت الله رئیسی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان استان همدان در خصوص نوع عملکرد و ساختار مالی این مجموعه گفت: در احکامی که به رئیس شورای وحدت استان همدان و رئیس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی ابلاغ شد به صورت مشخص تعیین شد که هزینه‌های مالی شورای وحدت باید توسط کمک‌های مردمی تأمین شود زیرا ساختار شورای وحدت بر اساس مشارکت‌های مردمی است و رویکرد انتخاباتی ما نیز در راستای شعار تعیین شده از سوی ستاد آیت الله رئیسی در امر انتخابات است.

خزائیان ضمن بیان این مطلب که شورای شهر یک پارلمان شهری و تخصصی است، اظهار داشت: هر کدام از افرادی که می‌خواهند نامزد شوند باید سنجیده شود و توانایی و تخصصی آنها در شورای وحدت مورد بررسی قرار گیرد و همچنین از گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی اجتماعی تقاضا داریم که سابقه تخصصی کاندیداها را بر سابقه سیاسی آنها ترجیح دهند و تخصص ایشان را در اولویت قرار دهند.

وی ادامه داد: ما در همدان اقدامی نخواهیم کرد که هم مردم را با ارائه لیست‌های متفاوت سردرگم کنیم و هم سبد آرا جریان انقلابی شکسته شود.

خزائیان تصریح کرد: گفتمان جبهه انقلاب در انتخابات پیش رو تحول برای پیشرفت و ساخت ایران قوی با راهبرد تکیه بر توان داخلی است و در این انتخابات با توجه به تجربه‌ای که از انتخابات سال ۹۶ کسب کرده‌ایم می‌خواهیم با موج دروغ و تهدید و تهمت که از سوی جبهه مقابل مطرح می‌شود غلبه کنیم.

وی همچنین در خصوص ستادهای انتخاباتی فعال در استان گفت: ما با پدرخواندگی از طرف هر کسی مخالفیم. دوستانی که در ۴۳ سال عمر انقلاب اسلامی فقط هشت سال سکان اجرایی کشور را در دست نداشته‌اند و مابقی آن را در رأس دولت قرار داشتند امروز به جای فرافکنی باید پاسخگو باشند و باید در خصوص کاهش ارزش پول ملی، وضعیت آشفته مسکن و بورس پاسخگو باشند.

وی افزود: اصلاً زیبنده کشوری با این اقتدار و این توان داخلی نیست که مردم آن صف‌های طولانی برای خرید مرغ تشکیل دهند، مردم باید مطالبه‌گری کنند و دولت باید پاسخگو باشد.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف دولت فعلی در رفع مشکلات مردم گفت: ما در این انتخابات با انباشت مطالبات اقتصادی و سیاسی مردم روبرو هستیم و باید ایجاد انگیزه و امید بکنیم تا یک دولت قوی با اتکا به توانمندی‌های داخلی و جوانان نخبه تشکیل شود و انشاالله شاهد یک ایران قوی باشیم و کشور را از این حالت رکود تورم خارج کنیم.

کد خبر 5226923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha